Re: Oplichtster actief

31
Met de brievenbuszendingen blijkt het tot zo ver nog allemaal goed te gaan, vandaag op de bus morgen in huis. Heb er in ieder geval nog geen klanten over gehoord dat iets later aankwam.
Wellicht ook een voordeel van de brievenbuszendingen dat ze soms sneller zijn dan pakketzendingen en goedkoper.

Re: Oplichtster actief

32
RicardoV schreef:Met de brievenbuszendingen blijkt het tot zo ver nog allemaal goed te gaan, vandaag op de bus morgen in huis. Heb er in ieder geval nog geen klanten over gehoord dat iets later aankwam.
Wellicht ook een voordeel van de brievenbuszendingen dat ze soms sneller zijn dan pakketzendingen en goedkoper.
Wij zien iets heel anders. We hebben forse aantallen "brievenbuspakjes" per dag, en het aantal vermissingen en vertragingen neemt de laatste tijd enorm toe. "De volgende dag in huis" durf ik echt niet meer te adverteren. Ik denk dat bijna de helft er minstens een dag langer over doet. Erg vervelend voor klanten die je product in een surprise willen verstoppen oid.

Afhankelijk van (de prijs van) je product zullen mensen ook niet altijd direct de volgende dag aan de bel trekken als ze niets hebben gehad. Het komt voor dat men pas na weken reageert dat ze niets ontvangen hebben (en zelfs dat het dan een week later alsnog aankomt). Wij sturen na een week een mail om te vragen of alles naar wens is geweest (review), en daar komen de meeste vermissingen/vertragingen uit.

De lijst met incidenten bij PostNL die onlangs openbaar werd word je ook niet echt vrolijk van :cry:

Re: Oplichtster actief

33
Tot op heden mag ik in mijn handjes wrijven, binnen een jaar tijd nog nooit iets kwijtgeraakt bij TNT. De enige klacht die ik heb gehad is rembourszendingen. De postbezorger stuurde het pakje terug met aantekening "pakket geweigerd" terwijl mijn klant hele dagen had zitten wachten - tot 2 x toe.

Sindsdien heb ik de optie rembours verwijderd, kostte me mooi aardig wat centjes in mijn opstartfase. Ik weet het, het mag niet, ik moet een achteraf betaalwijze hebben - maar die heb ik dus niet meer. Stomme is dat ik mijn klant wel vertrouw, maar de TNT dus tegen een uur of 16.00 te belazerd is om nog moeite te doen in sommige regio's. Of sommige bezorgers dan. Bleh!
Astrid
Doggie Business ~ http://www.doggiebusiness.nl ~ Shoppen voor je hond!