Voorstellen: Hallo!

1
Hallo allemaal,

Al geruime tijd lees ik mee op dit forum. Heb al vele nuttige en interessante topics gelezen maar nu wordt het tijd om mij eens aan te melden op dit forum.

Mijn sieraden webshop staat sinds vandaag online, ik moet nog wel wachten op iDEAL integratie maar dat gebeurt als het goed is binnen een paar dagen. Dan pas zal ik actief voor klanten gaan zorgen.

Ik hoop dat ik van waarde kan zijn voor andere ondernemers op dit forum.

Mijn webshop kan je hier vinden:
http://bit.ly/vEU7OO (graag niet naam of url vermelden in een bericht)

Re: Voorstellen: Hallo!

2
Hallo [naam] welkom!

Je webshop ziet er leuk uit.
Wel een sterke punt van kritiek: ik zou nooit bij jou bestellen omdat je de sieraden via een brievenbus(doos) onverzekerd verstuurd.. Zulke waardevolle sieraden/spullen zou ik toch verzekerd versturen/aangetekend als ik jou was.

In ieder geval heb je lekker veel aandacht besteed aan je design.

Succes!

Re: Voorstellen: Hallo!

3
RicardoV schreef:Hallo [naam] welkom!

Je webshop ziet er leuk uit.
Wel een sterke punt van kritiek: ik zou nooit bij jou bestellen omdat je de sieraden via een brievenbus(doos) onverzekerd verstuurd.. Zulke waardevolle sieraden/spullen zou ik toch verzekerd versturen/aangetekend als ik jou was.

In ieder geval heb je lekker veel aandacht besteed aan je design.

Succes!
Hallo Ricardo,

Sorry, mijn naam is Martijn.

Heel erg bedankt voor je reactie.
Ik zal morgen ochtend direct de optie toevoegen om de sieraden verzekerd te laten versturen. Ik heb net even gekeken of ik dat snel kon doen maar ik kwam er niet uit. Ik dacht dat dit niet echt nodig was omdat ik niet al te dure sieraden verkoop. Maar dat was dus te snel geconcludeerd door mij. Ik zal de kosten hiervoor wel 4 euro verzendkosten vragen dan (het kost mij 8 euro).

Ja klopt, ik let altijd (onbewust) heel erg veel op design bij webshops, dus ik vond het ook belangrijk dat mijn webshop er qua uiterlijk goed uitzag.

Heel erg bedankt, jij ook succes met je webshop:)

Re: Voorstellen: Hallo!

4
Lovediamond schreef:ik moet nog wel wachten op iDEAL integratie maar dat gebeurt als het goed is binnen een paar dagen. Dan pas zal ik actief voor klanten gaan zorgen.
Zorg er dan ook voor dat je telefonisch bereikbaar bent, geeft veel vertrouwen :)

Edit: sorry, het was een welkom topic :) Hallo!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstellen: Hallo!

5
frafra schreef:
Lovediamond schreef:ik moet nog wel wachten op iDEAL integratie maar dat gebeurt als het goed is binnen een paar dagen. Dan pas zal ik actief voor klanten gaan zorgen.
Zorg er dan ook voor dat je telefonisch bereikbaar bent, geeft veel vertrouwen :)
Ook daar wordt aan gewerkt.
Morgen zal ik een prepaid mobiele telefoon kopen die ik zal gebruiken voor de webshop.
Deze zal ik dan na een tijdje overzetten naar een vast op mobiel abonnement van Vodafone.

Zal ik alvast een topic aanmaken in het feedback gedeelte? Of zal ik dit pas doen als ook iDEAL er op staat?

Heel erg bedankt voor je reactie, dat waardeer ik enorm:)

Re: Voorstellen: Hallo!

6
Hallo,

Ziet er helder uit, ik mag dat graag zien.
Praktisch:
Zag bij "over ons" dat een zin niet lekker doorloopt en volgens mij moet er "ons telefoonnummer" staan ipv "onze telefoonnummer".

Persoonlijk:
De 50 pond waardebon actie verwarde me in eerste opzicht, dacht 50 pond korting op accessoires ofzo ? en waarom pond? is dit engels? En zag toen dat het om een engels merk ging. Het merk zegt me niets, en het is nog vroeg......

succes,

Paul
Nobelhout, Groot assortiment in Tuinhout

Re: Voorstellen: Hallo!

7
Paulhout schreef:Hallo,

Ziet er helder uit, ik mag dat graag zien.
Praktisch:
Zag bij "over ons" dat een zin niet lekker doorloopt en volgens mij moet er "ons telefoonnummer" staan ipv "onze telefoonnummer".

Persoonlijk:
De 50 pond waardebon actie verwarde me in eerste opzicht, dacht 50 pond korting op accessoires ofzo ? en waarom pond? is dit engels? En zag toen dat het om een engels merk ging. Het merk zegt me niets, en het is nog vroeg......

succes,

Paul
Hallo Paul,

Dankjewel voor je opmerkingen. Ik heb de taal en spellingsfoutjes meteen aangepast.

Ook heb ik een aparte pagina aangemaakt over de ASOS actie (http://bit.ly/tDeUgG)
Asos is een van de grootste online fashion winkels van Europa. Zij hadden afgelopen boekjaar een omzet van meer dan 300 miljoen pond. Het is inderdaad een webshop uit Engeland. 99% van mijn doelgroep is bekend met ASOS.

@RicardoV,
Ik heb inmiddels al de optie toegevoegd om verzekerd te versturen.

@FraFra,
Vanavond zal een mobiele nummer op de webshop staan. Over enkele weken een vast nummer.


Zou een moderator dit topic kunnen verplaatsen naar het feedback gedeelte?
Heel erg bedankt allemaal

Re: Voorstellen: Hallo!

9
Doggie Business schreef:Moooooooi!

Welkom en mooie spullen, strakke shop!
*eksteroogjes glimmies glimmies*
Heel erg bedankt voor je leuke reactie:)

Ik had een topic geopend om feedback te krijgen maar dat topic werd gesloten omdat ik geen directe url had vermeld. Hier heb ik natuurlijk alle begrip voor maar ik wil niet dat een feedback topic hoog in google komt. Misschien over een tijdje dan maar feedback vragen:)