Samen Hip stelt zich voor.

1
Hallo,

Samen Hip is opgericht door Christianne Cobussen en Dorenda Detiger, zussen en allebei moeder van 2 kinderen. Hierdoor is de interesse ontstaan om dezelfde kleding te gaan verkopen voor groot en klein.
Wij hebben allebei nog gewoon ons eigen werk en doen de webshop ernaast. We hopen ooit onze eigen baan vaarwel te kunnen zeggen doordat onze webshop zo goed gaat lopen.

Tijdens de voorbereidingen was het al een hele uitdaging om goede en betrouwbare leveranciers te vinden, die kleding kunnen leveren in alle maten. Maar het resultaat mag er zijn. Wij zijn erg blij met onze unieke webshop.
Wij werken met mijnwebwinkel.nl en dat bevalt ons goed. Hoewel je daar niet alle dingen mee kan vormgeven als dat wij zouden willen.

Mocht je meer van ons willen weten? Mail gerust.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik op een forum zit, ben benieuwd!

Gr Christianne Cobussen.
www.samenhip.nl ; De webshop voor dezelfde mode voor moeder & dochter en vader & zoon.

Re: Samen Hip stelt zich voor.

4
Hoi Christianne,

Welkom op ons forum!

Graag wil ik je er op wijzen dat de verschillende onderdelen van dit forum waar links geplaatst kunnen worden, bedoelt zijn voor links die interessant zijn voor webwinkeliers. Ze zijn uitdrukkelijk niet bedoelt voor een link naar de eigen webshop. Ook het kopje "Vraag & aanbod" is bedoelt voor aanbod van partijhandel, B2B bedrijven of om je webshop te verkopen. Omdat ik niet denk dat je je webshop wilt verkopen en omdat je shop niet van algemene waarde/belang is voor een gemiddelde andere webwinkel, heb ik je links die je daar geplaatst had daarom verwijderd.

Groeten,
Wouter
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Samen Hip stelt zich voor.

6
Hallo Wouter,
Bedankt voor je reactie.
Zoals ik al schreef is dit de eerste keer dat ik op een forum zit.
Moet eerlijk zeggen dat het allemaal nog een beetje abracadabra is voor mij!
Ik ben nog zoekende op dit forum en kan niet alles vinden.
Kreeg bv de tip om te kijken op het forum feedback,
deze krijg ik dus niet gevonden.
Ga vanavond weer geduldig zoeken en rondneuzen!
Dus mocht ik iets tegen de regels indoen, dan hoor ik dat graag,
want er is zeker geen opzet bij alleen ontwetendheid.
Bedankt.
Gr Christianne.
www.samenhip.nl ; De webshop voor dezelfde mode voor moeder & dochter en vader & zoon.