Credit Card betalingen ontvangen

1
Hallo,

Ik wil graag credit card betalingen ontvangen op mijn webshop. Op het moment bied ik al iDeal en Paypal aan, Paypal biedt ook de mogelijkheid aan maar neemt alleen veel marges en van mijn leverancier heb ik te horen gekregen dat het slimmer is om ook nog een andere payment provider voor credit card betalingen er op te zetten zodat ik minder marge af sta.
Nu ben ik benieuwd wat de mogelijkheden zijn, zit namelijk bij de ING bank. Graag zou ik de consument op de website willen laten en niet naar een derde partij willen laten gaan als dit mogelijk is.

Graag hoor ik als iemand enig idee heeft.

Re: Credit Card betalingen ontvangen

2
PayPal bied eigenlijk de laagste fees bij gering aantal transacties.

Zelf kan je bij de ING aankloppen voor hun 'internet kassa' die ook CC accepteerd of contact opnemen met bijvoorbeeld een PSP zoals: CardGate.

Let wel, creditcards zelf accepteren op je eigen software vraagt wel veel van de technische stand van de software (PCI compliance) of jou software dat al is moet je vragen aan de softwareleverancier.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Credit Card betalingen ontvangen

4
ING biedt deze optie niet meer, ze zijn bezig met een nieuw software of iets dergelijks kreeg ik te horen aan de lijn. Eind 2012 zal ING weer een nieuwe mogelijkheid aanbieden.

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en ik wil graag credit card betalingen ontvangen op de website zelf en niet via een derde zoals Paypal omdat bezoekers hierdoor toch nog te vaak afhaken.

Wellicht heeft iemand nog een idee welk bedrijf dit aanbied?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Credit Card betalingen ontvangen

5
danielos schreef:Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en ik wil graag credit card betalingen ontvangen op de website zelf en niet via een derde zoals Paypal omdat bezoekers hierdoor toch nog te vaak afhaken.

Wellicht heeft iemand nog een idee welk bedrijf dit aanbied?
De betere PSP's kunnen allemaal creditcardbetalingen afhandelen. Ga actief op onderzoek uit en niet passief zitten afwachten met "ik heb nog niks ontvangen".

Re: Credit Card betalingen ontvangen

6
Jij snapt het niet Ward, zoals ik aangeef zoek ik niet zomaar een PSP want daar ken ik tientallen van en ben ik tevens al aangemeld bij. De betalingen moeten op mijn ''eigen website'' blijven, eerder had ING hiervoor een oplossing welke ze niet meer hebben. In Amerika is een voorbeeld hiervan Authorize.net, maar voor Nederland is het niet zo makkelijk.

Ogone bijvoorbeeld laat je naar een derde leiden, ook kan ik het via Paypal doen via hun check out alleen dan is het ook nog een derde partij dus. En er is resultaat aantoonbaar bij de andere website bij het mogelijk maken van onsite credit card als betaalmethode dat de verkopen zo 30-40% stijgen.

Dus, begrijp je?