Henny met sieradenwebshop stelt zich voor

1
Hallo, ik ben Henny, 51 jaar (maar als ik goed uitkijk bij het oversteken verandert dat natuurlijk elk jaar), gelukkig getrouwd met mijn jeugdliefde (gisteren was het op de kop af 35 jaar geleden dat de vonk oversprong), moeder van twee dochters en oma van een tweejarige kleinzoon en een kleinkind in wording (dat naar verwachting rond Valentijnsdag het daglicht gaat aanschouwen, kan het romantischer?).
Sinds een jaar of 5 maak ik zelf sieraden en omdat je onmogelijk alles om je eigen nek en in je eigen oren kunt hangen was verkopen het min of meer logische gevolg. Aanvankelijk deed ik dat via een pagina op Hyves, maar sinds september van dit jaar heb ik een echte webshop op het wereldwijde web gezet. Aangezien ik toch nog steeds maar een eenvoudige hobbyist ben, ben ik op zoek gegaan naar een niet te dure én gebruiksvriendelijke optie. Ik kan best aardig overweg met een pc, maar zelf een hele website bouwen is toch wel teveel gevraagd. Ik had dus min of meer "voorgebakken" software nodig. Dat heb ik gevonden op

Code: Selecteer alles

http://www.luondo.nl
Uiterst geavanceerde software waar je slechts 25 cent per verkocht artikel betaalt. Bovendien hoef je pas voor het eerst te betalen nadat je 40 artikelen hebt verkocht. Verder zijn er geen voorwaarden v.w.b. max. aantal artikelen e.d. wat je wel vaak ziet bij andere gratis winkelsoftware. Ideaal wat mij betreft!
Ik kwam gisteravond op dit forum terecht toen ik zat te googelen naar informatie over "verzekerde verzending". Na wat rondgekeken te hebben op dit forum besloot ik mijn profiel hier wat uit te breiden, want het lijkt me af en toe erg handig om van gedachten te kunnen wisselen met collega-webshop-eigenaren. Er gaat tenslotte niks boven ervaringsdeskundigen!
Groet, HennY
HSS ~ Henny Smeenk Sieraden
HSS ~ Sieradenblog
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.