2
Ik zelf gebruik een module voor ideal. Ik heb een module gekocht van chill creations CCIdeal en deze was redelijk makkelijk te installeren. Iets lukte me niet maar de helpdesk was goed.

Over de andere twee modules weet ik niet veel. Ik heb er wel voor betaald maar dan hebje ook wat.

Gr,
Ruben van Ooijen
www.antiekantiek.nl

3
Ik heb op mijn site eveneens de Chill Creations module naar tevredenheid geïnstalleerd. De installatie werkt keurig en de prijs is heel redelijk. Ik kan de module aanraden.

4
Beste masoroso,

welke module gebruik jij voor je home menu (links)? Voor virtuemart ondervind ik nogal problemen en om een goede module hiervoor te vinden is ook lastig. Graag wil ik mijn linker menu's (home) en (antiek -klassiek) hetzelfde hebben. Maar virtuemart begrijpt dat niet.

Ik hoop dat jij raad weet.
Alvast bedankt,
Gr,
Ruben
www.antiekantiek.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Hoi ruub77,

ik gebruik `mod_mainmenu' in de menustijl `lijst'. Het heeft mij ook enige moeite gekost om twee menu's te combineren en uiteindelijk vond ik één menu praktischer én mooier dus toen was het snel opgelost :-)

Als je trouwens bedoelt dat je menu's dezelfde kleur/layout krijgen dan moet je in de css bestanden gaan rommelen. Dat gaat redelijk eenvoudig met Firefox en de Firebug add-on. Hier is een optie om een element van de webpagina te selecteren waarna je de gebruikte css ziet. Vervolgens kun je in de template die je gebruikt zoeken naar het css bestand waar dit staat en dit aanpassen. Het mooie is dat je met een andere addon (web developer) deze aanpassing eerst direct in Firefox kunt doen en als het klopt, kopieer je je aanpassingen in het bestand op de server.

Altijd vooraf backuppen hè!!

Succes,
Rob