2
Foto's zijn heel belangrijk in een webwinkel. En het lijkt erop dat je al mooie foto's hebt gemaakt. Misschien dat ze een klein beetje te donker zijn. Het lijkt me ook een goed idee om de foto's op de Producten pagina iets groter te maken, zodat er niet zoveel witruimte overblijft rondom de foto.

Het tweede punt wat ik zelf anders zou doen zijn de namen en beschrijvingen. Je gebruikt bijna geen hoofdletters en leestekens en de beschrijving zijn ongeveer zo kort mogelijk. Een webwinkel kan juist veel voordeel halen uit mooi geschreven teksten die de producten beschrijven.
Peter Stuifzand
[url=http://stuifzandwebwinkels.nl/]Stuifzand Webwinkels[/url]

3
Bedankt voor je feedback, zal er zeker iets mee gaan doen.
startend ondernemer

4
Ik vind de site niet erg professioneel overkomen. Een paar dingetjes die daaraan bijdragen

- Er mist een mooi logo linksboven;
- Het gastenboek zou ik nooit op de voorpagina plaatsen, leuk om te lezen dat iedereen je succes wenst maar dat staat niet professioneel
- Ik zie geen voorwaarden (erg belangrijk voor de klant)
- Geen echt onderscheid tov andere sites die dezelfde spullen aanbieden

en een fout die ik vond is dat er twee keuzes waarvan 1 lege is bij de optie betalen bij afhalen.

De opzet lijkt me goed maar ik zou niet snel in verleiding komen om hier iets te bestellen. Daarvoor lijkt me een wat professionelere indruk op zijn minst noodzakelijk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.