Nieuw op het forum

1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Monique Geukes 46 jaar en heb sinds enkele jaren de webshop PuppyToys.nl
Een shop voor honden- en kattenliefhebbers.

Daarnaast ben ik bij Philips parttime werkzaam geweest als assistent webmaster en sinds kort
enkel voor mijn webshop werkzaam.

Mijn grootste hobby was en is mijn honden en wat mooier als van je hobby je werk te maken.

Groetjes,
Monique
http://www.puppytoys.nl

DE site voor honden- en kattenliefhebbers.

Re: Nieuw op het forum

2
Hoi, welkom Monique!

Leuke webshop, en header van die puppies op een rijtje!

Valt me op dat je de Walt Disney font hebt op je website. Deze ken ik ook, op die ik ken zit een licentie en mag je dus niet commercieel gebruiken. Ik zeg het maar even uit voorzorg indien je deze niet 'gekocht' hebt.

Wij hebben sinds kort ook een puppy en wat die doggy phone is moet je mij toch even uitleggen. Een bel die afgaat wanneer de hond voor de deur staat. Hoe kan dat dan?

Re: Nieuw op het forum

3
Hallo Ricardo,

Bedankt voor de complimenten en de tip over het lettertype.

De Doggy phone bestaat uit een zender en een ontvangen, als je hond buiten op de plaats is en hij staat voor de deur omdat hij of zij binnen wil, gaat er een signaal af en wordt er dus niet onnodig tegen de deuren aangesprongen omdat jij er geen erg in hebt dat je hond naar binnen wil.

Monique
http://www.puppytoys.nl

DE site voor honden- en kattenliefhebbers.

Re: Nieuw op het forum

4
Welkom op het forum, leuke webshop en ook een leuke niche!

Ik ben het helemaal met ricardo eens, de banner is helemaal top. Ook vind ik de achtergrond van je webshop mooi :) Eerst wou ik je aanraden om een witte achtergrond te nemen. Maar dit staat ook gewoon goed.

Veel succes!
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.