Re: Webwinkel starten

3
Wouterjan schreef:Hoe bedoel je dat? Wat heb je nodig? Bedoel je een investeerder?

ja, een investeerder of is het beter om met met leveranciers overeen te komen om spullen te verkopen via jouw website tegen een tarief wat haalbaar is voor beiden en dus eerst verkoopt voor je zelf koopt?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel starten

5
Wouterjan schreef:Ik vrees dat niet veel bedrijven/groothandelaren dat gaan doen.
Wat wil je gaan verkopen?
oke. ik kan wel voor mezelf beginnen. maar ik ben altijd van beter teveel nemen dan tekort zitten. dus weet niet hoeveel ik op voorraad moet hebben, vandaar dat ik dacht aan een verkoopmodel....

ik wil dameskleding & make -up verkopen.... weet alleen niet zo goed hoe ik moet beginnen :| overal waar ik kijk op google krijg van die e-books. waarvan ik denk dat het gewoon verkooppraatjes zijn