Re: Lid van UNIZO?

2
Ik ben lid van Unizo (sinds 2011 nog maar)

Of het de moeite waard is... tja dat ligt er een beetje aan wat je verwacht en of je datgene wat ze aanbieden ook gebruikt of nodig hebt.

Voor mij in ieder geval wel. Voor ik zelfstandige werd, was ik al jaren lid van een vakbond als werknemer; daar betaalde ik ongeveer evenveel per jaar, maar kreeg er heel wat minder voor in ruil. Nu betaal ik dat bedrag aan Unizo en heb er al veel aan gehad de voorbije maanden.
Webwinkel: Babinimo eco-bio Babyspullen van natuurlijk zachte materialen

Anbaco - Blogger & internet ondernemer

Re: Lid van UNIZO?

3
En je kan de kost ervan ook inbrengen geloof ik?
Voor zelfstandigen in bijberoep is er ook unizeb... Misschien handig voor sommige...

Re: Lid van UNIZO?

4
Ik ben nog lid geweest van UNIZO en vond dat dat niet genoeg opbracht maar unizeb lijkt me nog minder. Dat komt misschien ook door de kostprijs. Je kan ook niet verwachten dat je veel krijgt voor 60 euro.
Het voordeel is vooral het gratis juridisch advies. De andere voordelen lijken meer op reclames (ze helpen je onderhandelen voor een voordelige verzekeringspolis of een webhosting voor 6 maanden die je daarna duur moet verder betalen in de volgende maanden...)
Misschien is het nog niet de moeite omdat het blijkbaar nog niet zo lang bestaat. Ik hoop dat hun voordelen een stuk beter worden, want hun niche is voor beginnende webshop eigenaars wel heel interessant. Bijna alle webshop eigenaars starten of zijn ooit gestart in bijberoep.
mijnmedi
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.