Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

1
Hallo,

Hierbij wil ik me ook even voorstellen. Mijn naam is Patrick Heijmans Inmiddels al weer ruim 10 jaar actief op het webwinkel gebied. We zijn begonnen met een excel lijstje op internet te zetten waar klanten hun artikelen op konden uitzoeken. De meeste waren 2e hands CD's. Daarna zelf een website gebouwd, met een bestelformulier, toen was er nog weinig te vinden aan webwinkel software ;-)

Wat later kwam oscommerce om de hoek kijken, dit was een prachtig pakket voor die tijd, maar oh zo veel 'programeerwerk' om iets erbij te installeren. Nog een paar keer de template veranderd wat logo's aangepast en veranderd.

Op de dag van schrijven hebben we nu 3 webwinkels:
http://www.lupux.nl
http://www.re-palyed.com
http://www.pretparkenwinkel.nl

Deze webwinkels draaien op het magento platform. Helas hebben we het afgelopen jaar diversen tegenslagen gehad met de software, de verschillende plug-ins en de bouwer. Dit jaar wordt het beter.

Dus.. mocht je vragen hebben, stel ze gerust hier of op mijn website.

Iedereen veel succes met zijn of haar webwinkel!
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

6
Ik bekeek net even je pretparkenwinkel, mooie site, maar als ik kijk bij de voordelen die daar vermeld staan, staat er niet bij dat je goedkoper uit bent, dan wanneer je rechtstreeks boekt bij de desbetreffende park.

Ik zou dat eigenlijk wel verwachten, omdat jij deals hebt gesloten bij de desbetreffende parken?
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

Re: Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

9
Tink schreef:Webwinkeladviseur.nl

Simpele domeinnamen zijn vaak allang opgekocht. Of heb jij 'm ook gekocht van een derde partij?
nope, sinds kort geregistreerd. en toen ik daar achter kwam natuurlijk nog een paar meer gedaan :-)
zat te twijfelen tussen webwinkeladviseur of webshopadviseur en heb ze dan maar beide geregistreerd.
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

10
Tink schreef:Webwinkeladviseur.nl

Simpele domeinnamen zijn vaak allang opgekocht. Of heb jij 'm ook gekocht van een derde partij?
Tink, "be my guest" voordat iemand anders het doet, want deze zijn allemaal nog vrij:
  • webwinkel-adviseur.nl
  • webwinkels-adviseur.nl
  • webwinkeladviseurs.nl
Misschien alleen niet zo professioneel van een volleerd webwinkeladviseur om de vormvarianten van webwinkeladviseur.nl te vergeten :shock:
StoreCore.io

Re: Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

11
@ward

als je het zo bekijkt dan kan ik er nog wel 10 bedenken die vrij zijn. In totaal heb ik 4 'beste' domeinnamen geregistreerd en met 1 ga ik nu werken. Ik steek liever mijn energie in het optimaliseren van de webwinkels van klanten dan dat ik bang moet zijn dat er iemand met een 'kopie' domeinnaam vandoor gaat.
Heb je geld over dan kun je er ook voor kiezen om mis-spellingen mee te nemen bij het aanvragen van domeinnamen.
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

12
webwinkeladviseur schreef:@ward

als je het zo bekijkt dan kan ik er nog wel 10 bedenken die vrij zijn. In totaal heb ik 4 'beste' domeinnamen geregistreerd en met 1 ga ik nu werken. Ik steek liever mijn energie in het optimaliseren van de webwinkels van klanten dan dat ik bang moet zijn dat er iemand met een 'kopie' domeinnaam vandoor gaat.
Heb je geld over dan kun je er ook voor kiezen om mis-spellingen mee te nemen bij het aanvragen van domeinnamen.
Bij een webwinkeladviseur mogen we de lat nu eenmaal enkele treden hoger leggen dan bij webwinkeliers die zo'n adviseur denken nodig te hebben.

Als jaarlijks één koper een spelfout maakt in de domeinnaam en een bestelling plaatst, heb je de domeinnaamregistratie er al gauw uit, afhankelijk van de nettomarge meteen ook voor meerdere jaren. Zijn er meerdere van die kopers per jaar, dan levert de registratie van extra domeinnamen direct winst op.

Het advies om domeinnamen mét spelfouten en spellingvarianten te registreren is geen gebakken lucht, maar een beproefde e-commercetechniek. Een echte webwinkeladviseur zal dat beamen, niet bestrijden.
StoreCore.io

Re: Even Voorstellen: Webwinkeladviseur

13
@Ward,

Als je goed leest dan zie je ook dat ik dat een voorbeeld is wat ik ook zeker niet bestrijd. Er is zoveel mogelijk met domeinnamen. Een goed voorbeeld van een domeinnaam met een spelfout is die van wehkamp.nl Zij hebben ook whekamp.nl Bij deze soort van domeinnamen zeg ik dat moet je zeker doen.

Natuurlijk heeft iedereen een andere kijk op domeinnamen en het gebruik daarvan. Niet iedereen heeft een zak met geld om maar tig domeinnamen te registreren en kan dat beter gebruiken in zijn of haar shop. In een later stadium kan men altijd kijken of het goed is om nog meer domeinnamen te registreren.
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid