Ontvangen Pakketje

1
Goeie middag,

Ik heb vrijdag een bestelling gedaan bij Foka.
En kreeg vandaag op me Tract&Trace
09.01.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Hoe groot is de kans dat ik het pakketje vandaag ga krijgen?
Of wordt he dan toch echt morgen?

Re: Ontvangen Pakketje

2
timobruins schreef:
09.01.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Hoe groot is de kans dat ik het pakketje vandaag ga krijgen?
Of wordt he dan toch echt morgen?
De kans is afgerond .0 oftewel 0% als de zending correct is voorgemeld. Bovendien is maandag bij PostNL géén bezorgdag meer voor de eerste bezorgpoging.
StoreCore.io

Re: Ontvangen Pakketje

3
Ward schreef:De kans is afgerond .0 oftewel 0% als de zending correct is voorgemeld. Bovendien is maandag bij PostNL géén bezorgdag meer voor de eerste bezorgpoging.
Status: Zending voorgemeld
Staat er bij mij ;)

OW en das wel weer jammer dat het niet op maandagen wordt gedaan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ontvangen Pakketje

5
arjanisme schreef:Voorgemeld betekend dat het pakketje aangemeld is voor verzending en dus waarschijnlijk vannacht mee gaat in de sortering.

Kans is dus groot dat je het morgen of overmorgen gaat krijgen.
Doen die mensen dat ´s nachts?

Re: Ontvangen Pakketje

7
arjanisme schreef:Volgens mij is de post gewoon een 24/7 bedrijf wat doorgaat in de nacht.
oke, wel beter jammer dat ze niet ´s nachts bezorgen hihi

Re: Ontvangen Pakketje

9
arjanisme schreef:Geduld is een schone zaak heej ;)
Nou gaat me er meer om, dat ik meer een nachtmens ben hihi
En dus dan graag me bestelling wil aannemen hihi

Re: Ontvangen Pakketje

10
Ze kunnen een pakketje zo snel bezorgen, maar er gaat meestal veel tijd verloren doordat het gewoon ligt te wachten.

Als je bijvoorbeeld dinsdagavond het pakketje opstuurt, dan is het er bijna altijd woensdagmorgen. (ongeveer 12 uur)
Als je dat echter zaterdagmorgen doet... dan is het er vaak pas dinsdagmorgen.
(ongeveer 72 uur waarvan het 60 uur gewoon heeft liggen wachten)

Dit geeft vaak frustraties bij klanten die een bestelling snel willen geleverd hebben.
mijnmedi

Re: Ontvangen Pakketje

11
condooms schreef:Ze kunnen een pakketje zo snel bezorgen, maar er gaat meestal veel tijd verloren doordat het gewoon ligt te wachten.

Als je bijvoorbeeld dinsdagavond het pakketje opstuurt, dan is het er bijna altijd woensdagmorgen. (ongeveer 12 uur)
Als je dat echter zaterdagmorgen doet... dan is het er vaak pas dinsdagmorgen.
(ongeveer 72 uur waarvan het 60 uur gewoon heeft liggen wachten)

Dit geeft vaak frustraties bij klanten die een bestelling snel willen geleverd hebben.
Tja, kijk ik had gewoon eerder moet bestellen haha,
Ag, Track & Trace zegt:
09.01.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Dus verwacht hem morgen vroeg (straks dus)

Re: Ontvangen Pakketje

14
arjanisme schreef:Dat de postbode hem bij zich heeft en de kans heel groot is dat hij vandaag bij je aan de deur staat.
Moooii, jammer dat het er al sinds kwart over 11 staat hihi,
Hijs denk dus heel druk :P

Re: Ontvangen Pakketje

16
PeterPastoor schreef:Heb jij een webwinkel trouwens? Anders ben je eigenlijk verkeerd hier ;)
Het geeft wel een verhelderende blik achter de schermen van een webwinkel. Pas recent heeft PostNL die onbegrijpelijke vakterm "voormelden" in de front-end vervangen door "aanmelden", dus hier kunnen we zelf in duidelijkheid en klantvriendelijkheid zeker nog wel wat slagen maken.
StoreCore.io