Re: [DJspullen.nl] Sneak Preview.

32
In de praktijk zullen er nauwelijks klanten landen op de homepage, want die is het minst relevant. Nieuwe klanten zullen direct landen op producten of op categorieën. Als ze wel landen op de homepage dan kenden ze de site al. In dat geval kan ik ze best een zo groot mogelijk een mooie aanbieding onder hun neus schuiven.

Maar op zich kan het formaat van de banner gemakkelijk aangepast worden. Adhv. een A/B test zou ik zo weten of het werkt om een grote aanbieding onder de neus van iemand neer te leggen of niet.

Re: [DJspullen.nl] Sneak Preview.

33
Wouter Hol schreef:In de praktijk zullen er nauwelijks klanten landen op de homepage, want die is het minst relevant. Nieuwe klanten zullen direct landen op producten of op categorieën. Als ze wel landen op de homepage dan kenden ze de site al. In dat geval kan ik ze best een zo groot mogelijk een mooie aanbieding onder hun neus schuiven.

Maar op zich kan het formaat van de banner gemakkelijk aangepast worden. Adhv. een A/B test zou ik zo weten of het werkt om een grote aanbieding onder de neus van iemand neer te leggen of niet.
Ik snap dat je je klanten via Adwords op het desbetreffende product wil laten landen, maar vergis je niet. Je site gaat in Google zoekresults ook omhoog zodra je gaat adverteren dus mensen zien dan je index en ik vind het geen WAUW effect hebben, verre van dat zelfs. Ik ben veel meer gecharmeerd van een strakke website ala CoolBlue of BerryToday.nl van het forum. Just my 2 cents maar ik zou hier als nieuwe klant nooit bestellen.
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: [DJspullen.nl] Sneak Preview.

34
In de organische resultaten zal zelden de homepage naar voren komen, tenzij mensen zoeken op de naam van de shop zelf. Als ze zoeken op een term van een product wat ik verkoop -en dat zal de typische klant doen- dan zal niet de homepage maar de pagina van dat product omhoog komen :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [DJspullen.nl] Sneak Preview.

35
Ook al was het even terug: pijltjes werken ook op iPhone.

Over de benaming voor België:
Djdingen .nl is vrij, .be vermoedelijk ook.

Geen idee of dingen beter is dan spullen in België, maar ik vond de eerste letter rijm wel leuk klinken.

Re: [DJspullen.nl] Sneak Preview.

37
Jep hebben we al vaak gehoord inderdaad en daar kan ik me wel in vinden. Hij lijkt ook wel wat op die van Lowlands.

Het suffe is dat ons ventje stukje voor stukje opgebouwd is uit DJ artikelen. Ze armpjes zijn een koptelefoon, hoofd een discobol, mond zijn knopjes, buik een speaker etc. Toen dat allemaal aan elkaar gezet is bleek hij wel op die van android te lijken. We weten nog niet of we het toch zo laten of dat we hem gaan veranderen.

Re: [DJspullen.nl] Sneak Preview.

38
DJdingen.nl?? ik heb nog de domeinnaam digitaldeejay.nl liggen.. iemand intresse.. haha

Ik vindt het er netjes zakelijk uitzien.. maar ik hou niet zo van al dat zwart, maar dat is kwestie van smaak denk ik..

Persoonlijk had ik wel iets meer grafische elementen met betrekking op muziek, dance en geluidsapparatuur in de header op de homepage gebruikt..
http://www.wixpro.nl