Introductie

1
Dag Allemaal,

Mijn naam is Dave Jessen. Sinds 2009 ben ik een aannemers bedrijf gestart. Na enkele jaren gewerkt te hebben als manager inkoop en logistiek kon ik geen bevrediging vinden in " het werken voor een baas" heb ik de grote sprong gewaagd. Na een roerig begin zijn we nu in rustig vaarwater terecht gekomen.

Ik ben eigenlijk altijd aan het prullen geweest met websites en heb zo een klein beetje kennis opgedaan van programmeertalen e.d.. Gepaard met een eeuwige drang naar uitdaging ben ik een webshop begonnen. Sinds september is http://www.kabelmeester.nl online.

Ik moet zeggen dat het mij niet is tegengevallen hoe snel en (relatief) veel bestellingen in een korte tijd gegenereerd zijn. Uiteraard ben ook ik altijd opzoek naar tips en mogelijkheden de webshop te verbeteren (vooralsnog kan ik er nog niet van eten :) ).

Ik hoop dan ook dat we iets aan elkaar hebben.

Groeten,

Dave Jessen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Introductie

5
Welkom!

Grappig dat er toch nog zo veel vraag naar kabels is. Zelf heb ik persoonlijk nog nooit een kabel besteld, zitten vrijwel altijd gewoon bij het apparaat dat je koopt. Wellicht ooit een extra hdmi kabel o.i.d. voor beter beeld ergens besteld.

Veel succes op 't forum :)

Re: Introductie

8
Wees welkom en gelukkig heb je je niet gelijk uit het veld laten slaan door die opmerking

Wat ik me wel afvraag is:

Gisteren heb ik een 3m lange HDMI kabel met een keurmerk van consumentenbond gekocht voor uit mijn hoofd 2,39 euro bij de action waar ze nog veel meer kabels hebben. Dat hier dus blijkbaar online zoveel vraag naar is? Maar leuk/goed voor jullie.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

Re: Introductie

10
Ward schreef:Volgens mij was ik gisteren niet zo aardig: mijn excuses :!:
Geen probleem hoor :D. Iets menselijks is niemand vreemd hoor :wink:

Re: Introductie

12
Dave_Jessen schreef:Dag Allemaal,

Mijn naam is Dave Jessen. Sinds 2009 ben ik een aannemers bedrijf gestart. Na enkele jaren gewerkt te hebben als manager inkoop en logistiek kon ik geen bevrediging vinden in " het werken voor een baas" heb ik de grote sprong gewaagd. Na een roerig begin zijn we nu in rustig vaarwater terecht gekomen.

Ik ben eigenlijk altijd aan het prullen geweest met websites en heb zo een klein beetje kennis opgedaan van programmeertalen e.d.. Gepaard met een eeuwige drang naar uitdaging ben ik een webshop begonnen. Sinds september is http://www.kabelmeester.nl online.

Ik moet zeggen dat het mij niet is tegengevallen hoe snel en (relatief) veel bestellingen in een korte tijd gegenereerd zijn. Uiteraard ben ook ik altijd opzoek naar tips en mogelijkheden de webshop te verbeteren (vooralsnog kan ik er nog niet van eten :) ).

Ik hoop dan ook dat we iets aan elkaar hebben.

Groeten,

Dave Jessen
Hallo en welkom,

Ik heb ook even gekeken op je website, tevens zie ik nergens van te voren wat de verzendkosten zijn. Ook is het account aanmaken in het engels ?

Ik ben zelf ook een tijd bezig geweest met het uitzoeken van kabels en een webshop in die omgeving, alleen wat ik niet snap is hoe je het aant kunt bieden voor 2,50 verzendkosten alle leveranciers die ik vond ( zelfs aangemeld met kvk ) versturen kabels alleen aangetekend en dit kost dus 5,50.

Re: Introductie

13
pyjamaonline.nl schreef:Wat grappig, nooit gedacht dat mensen dat online zouden bestellen. Gaan mensen niet sneller even naar de Praxis of andere doe-het-zelf zaak op de hoek? Succes ermee!
Vaak hebben die nét dat ene kabeltje wat jij nodig hebt voor je TV of Blu-ray speler. Daarnaast is het gewoon lekker makkelijk. Je weet dat het goed is, geen gezeur verder.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl

Re: Introductie

14
Voor kabels moet je echt niet bij een doe-het-zelf zaak zijn hoor, maar een elektronica zaak. DHZ-zaken hebben enkel de meest voorkomende kabels. Als je chihuahua steeds je internet kabel door kauwt om 20:00 hebben ze wel wat je zoekt. Maar ik heb die mensen destijds toch aangeraden te gaan zoeken naar kabels met een dikkere mantel of voor mijn part een stalen mantel. :lol: Ik heb zelfs gelijk gegrapt dat ze misschien beter over konden op Wifi. Bovendien moesten ze een langere kabel hebben dan we met de stekkers er aan hadden en zelf die stekkers er op zetten was voor één keer ook niet echt een optie.

(Ik heb een jaar als kassière bij de Praxis gewerkt en was daar tot ieders grote verbazing een van de avond go-to mensen als het ging om elektronica.)

Re: Introductie

16
CasePlace schreef:welkom op het forum, ik heb ook nog nooit kabels besteld op het internet. Ik denk dat mensen het gewoon doen uit tijdsgebrek?
Nee. Omdat het assortiment groot is. Meer dan xxxxx kabels vind je alleen in een webwinkel op het internet..

Re: Introductie

18
FourSeasonsTrading schreef:Succes ermee, hier zal altijd wel vraag naar zijn denk ik!
Zolang er verwende chihuahua's, gekke konijnen en fanatieke knagende ratjes zijn: Altijd. 8)
Oh en niet te vergeten mijn kat, die het liefst op apple kabels kauwt.

Re: Introductie

19
Hallo Dave,

Een aansprekende site waar ik zeker een bestelling op zou plaatsen als ik een bepaalde kabel nodig heb. Ik ben druk bezig om de promotie van mijn recent vernieuwde shop in fairtrade tassen in gang te zetten. Dit doe ik onder andere door aan collega shophouders te vragen waar zij de beste ervaringen mee hebben als het gaat om promotie.
Wat is van toepassing voor jou Dave?

Dank voor je antwoord en veel succes, ziet er goed uit!

vriendelijke groet, Marielle
Met fairtrade groet,
Marielle

www.fairtrade-tassen.nl
Trendy voor jou, eerlijk voor de maker!

Re: Introductie

20
RicardoV schreef:
CasePlace schreef:welkom op het forum, ik heb ook nog nooit kabels besteld op het internet. Ik denk dat mensen het gewoon doen uit tijdsgebrek?
Nee. Omdat het assortiment groot is. Meer dan xxxxx kabels vind je alleen in een webwinkel op het internet..
Dat is inderdaad ook wel waar. Maar de meestgebruikte kabels kan je wel vinden in een computerwinkel oid
www.foir.nl Industrie lampen

Re: Introductie

21
Tink schreef:
FourSeasonsTrading schreef:Succes ermee, hier zal altijd wel vraag naar zijn denk ik!
Zolang er verwende chihuahua's, gekke konijnen en fanatieke knagende ratjes zijn: Altijd. 8)
Oh en niet te vergeten mijn kat, die het liefst op apple kabels kauwt.
Die hebben zo'n lekker bijsmaakje natuurlijk :)
www.foir.nl Industrie lampen