Webwinkel onderzoek: SEO & Conversie

1
Een hoop factoren hebben een invloed op de vindbaarheid van uw webwinkel of het aantal conversies. In dit onderzoek wordt dit in een samenwerking tussen Traffic4u en Twinkle Magazine onderzocht.

Op basis van interviews is er een enquête opgesteld met relevante vragen voor webwinkeliers. Bent u een webwinkelier of een beheerder van een webwinkel, dan kunt u deelnemen aan deze enquête!

Klik hier om de enquête in te vullen.

De vragen zijn in ongeveer vijf minuten te beantwoorden en de gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.

Uw voordeel
Elke deelnemer (die ervoor kiest een e-mailadres achter te laten) ontvangt een overzicht van de onderzoeksresultaten.

De doelgroep
Deze enquête heeft wel een specifieke doelgroep. Dit zijn webwinkeliers en medewerkers die voor hun organisatie een webwinkel optimaliseren.

2
Als ik mijn e-mail adres achterlaat, wordt dit dan opgeslagen? Krijg ik mogelijk naast de resultaten nog andere mailtjes?

3
admin schreef:Als ik mijn e-mail adres achterlaat, wordt dit dan opgeslagen? Krijg ik mogelijk naast de resultaten nog andere mailtjes?
jij wel... :P
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

4
admin schreef:Als ik mijn e-mail adres achterlaat, wordt dit dan opgeslagen? Krijg ik mogelijk naast de resultaten nog andere mailtjes?
Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het versturen van de resultaten, waarvan ik nu al kan zeggen dat er leuke dingen in gaan staan. Het e-mailadres wordt zeker niet gebruikt voor reclamedoeleinden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik heb 'm ingevuld, ben benieuwd naar de respons en uitkomsten!
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

6
De mensen die tot nu toe hebben ingevuld heel erg bedankt. Ik denk dat iedereen met een webwinkel wel iets aan de resultaten zal gaan hebben.

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de uitkomsten.

7
Iedereen die resultaten van dit onderzoek willen ontvangen en hun mening willen geven kunnen nu nog meedoen. Binnenkort sluit het onderzoek.

Ik zou graag nog meer enquêtes willen. Het invullen duurt maar een paar minuten.

Alvast bedankt.