magento / opencart

1
Hey,

Ik heb een shop in opencart. Bij het zoeken naar meer informatie over opencart stuit ik altijd op mensen die zweren bij magento "omdat dit de beste is".

De shop die ik heb overgenomen is in opencart en doordat ik geen ervaring heb met beide kan ik ook niet vertellen welke beter is. Wat ik wel weet is dat ik de layout verbeterd wil hebben en dat de shop helemaal klopt. Ik vind het daarom zonde om nu modules voor opencart aan te schaffen als er echte argumenten zijn om in magento te werken.

Wat is het verschil, waarom magento of waarom opencart? alvast bedankt!

Re: magento / opencart

3
Max24 schreef:Hoi,

Magento is zeker niet het beste. Het beste is Intershop dat gebruiken alle grote partijen zoals je op hun site ziet. Alleen is het niet te betalen voor ons als jan modaal :)
Ik denk dat je je daar in vergist. De Twinkle100 over 2012 zal heel wat Magento bevatten.

Los daarvan: Als je nu Opencart draait en redelijk tevreden bent over functionaliteit en vooral de opmaak wilt verbeteren, zou ik gewoon bij Opencart blijven. Wisselen van CMS is een grote stap en lang niet altijd nodig/beter.
Nu op mijn weblogs:

Re: magento / opencart

4
Wat de beste software is hangt helemaal af van wat je nodig bent... ben je nu tevreden met opencart en doet ie wat je er van verwacht zoek dan iemand die het design voor je kan aanpassen of duik zelf de boeken in en leer (x)html en css.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.