Graag Feedback

1
Hallo,

Ik heb sinds vorig jaar oktober een eigen webwinkel voor speelgoed.
Ik zou graag een feedback willen voor mijn website.
Wat is goed, wat kan er vananderd worden & ook eventueel wat echt niet kan.

www.speelgoedtijd.nl

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten,
Diane Lugtenberg
SpeelGoed Tijd verkoop van nieuw speelgoed

2
Hallo Diane,

Er vallen me een aantal zaken direct op als ik de pagina bekijk:

De kop ziet er niet uit, een plaatje wat niet echt hout snijdt en ook nog eens in de midden gecentreerd is. Laat dat er professioneel uitzien. Als daty niet het geval is denkt men meteen met een amateur te maken te hebben.

De achtergrond is te druk en leidt af van waar het om draait: je producten.

Je gebruikt allerlei verschillende soorten productafbeeldingen door elkaar, daarmee geef je aan dat je informatie van je leverancier gebruik. Dat geeft de klant de indruk dat het niet allemaal bij jou wegkomt.

Afbeeldingen van leveranciers gebruiken is prima, maar zorg er dan wel voor dat je uitstraling overal gelijk is. Dat werkt conversie verhogend.
Kies ook wat je op de front page laat zien. Nu plaats je een lap tekst onder een aantal producten, beter is dit op een aparte pagina te laten zien.

Als het pakket de mogelijkheid biedt zou ik zeker aan cross selling gaan denken. Je verkoopt niet heel dure artikelen, dus je moet zeker stimuleren dat klanten meerdere artikelen gaan bestellen per order. Dus aanbevelingen of zaken als "klanten kochten dit ook" o.i.d. kunnen je gemiddelde ordertotaal omhoog brengen.

Maar verder ga vooral door en probeer vooral toegankelijk, maar toch professioneel over te komen, dan gaat het vast goed komen.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]

3
Hoi Diane,

als ik je één tip mag geven, zou ik op de openingspagina meteen een aantal producten, of categorieën plaatsen. Het ziet er nu een beetje leeg uit en door iets neer te zetten, nodig je de bezoeker uit om verder te klikken.

Succes!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!