aanbod: werkruimte/opslag delen andere webwinkelier A'dam

1
Aangeboden: Helft van mijn winkel/werk/opslagruimte in de Amsterdamse buurt de Pijp.
Het is een oude winkelruimte met etalage (en rolluik voor de nacht en weekenden).
Geschikt voor:
Goederen die in kasten/stellingen opgeslagen kunnen worden.
De ontvangst van klanten die bestellingen op willen halen en/of artikelen bekijken en passen.
Met je laptop je webwinkel te beheren en andere ondernemers dingen doen.

Waarom wil ik mijn ruimte delen?
Omdat ik de kosten in mijn eentje toch te zwaar vind drukken op mijn omzet en dit mij beperkt in mijn groei.
En ook erg belangrijk; ik het erg saai vind om elke dag alleen te werken.


Wie zoek ik?
Een mede-webwinkelier die:
Een beetje sociaal is (ik zoek geen gezelschapsdame/heer maar ervaringen uitwisselen en eens wat voor elkaar opvangen en lachen is wel het doel)
De woonkamer, box of garage ontgroeid is.
Serieus met haar/zijn webwinkel bezig is.
En die snel kan beslissen eind van de maand moet ik opzeggen of delen.

De ruimte en de kosten
De winkelruimte is +/- 43 m2 plus een kelder van dezelfde grote.
Er is een cv, wifi, printer, keuken, toilet en tuintje aan de achterkant
De ruimte is in De Pijp maar niet in een echte winkelstraat. De buren zijn voornamelijk horeca.
Het huurcontract loopt vanaf 1 aug nog 3 jaar.
De kosten incl gas en licht (ex verzekering en gem belastingen) zijn +/- € 341,- per maand.
De verhuurder is een woningbouwvereniging dus een betrouwbare partij.
De ruimte is helemaal opgeknapt en ingericht met karton op de vloer ligt hardboard.
Kasten/stellingen voor je goederen moet je zelf meenemen een kartonnenbureau maak ik graag voor je.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.