Hoe afhandelen orders Magento

1
Beste allemaal,

Ik heb sinds vorige week mijn webwinkel draaien op Magento. Ben er erg blij en is een hele vooruitgang t.o.v. de vorige. Maar... ik worstel een beetje met de orderafhandeling. Ik ben bv. gewend meerdere orders ineens te kunnen selecteren en dan de status te wijzigen van "in behandeling" naar "verzonden". Of meerdere klanten ineens een berichtje te kunnen mailen.

In Magento lijkt dit slechts per product te kunnen. Misschien is het nog een kwestie van wennen, maar ik las her en der op internet dat er ook mensen zijn die afhandeling van orders in een ander systeem doen door de beperkingen aan achterkant van Magento.

Er zijn op dit forum ongetwijfeld mensen die ook werken met Magento. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Hoe handelen jullie de orders af?

Re: Hoe afhandelen orders Magento

3
Bedankt voor het snelle antwoord!! Deze optie had ik inderdaad al wel ontdekt. Maar volgens mij zit er geen optie in om alles in 1x op complete te zetten, of wel en zie ik iets over het hoofd?

Re: Hoe afhandelen orders Magento

4
Sansol schreef:Bedankt voor het snelle antwoord!! Deze optie had ik inderdaad al wel ontdekt. Maar volgens mij zit er geen optie in om alles in 1x op complete te zetten, of wel en zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij zit dat er inderdaad niet standaard in. Ik geloof wel dat er een plug-in voor is.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.