Sarah van Sarah's Sweeties stelt zich voor

1
Hallo mede-webwinkeliers en andere lezers.

Mijn naam is Sarah ik ben ontwerpster en eigenaar van Sarah's Sweeties. Ik ben een geboren en getogen Amsterdamse die op dit moment weinig hobbies meer heeft, omdat ik me vooral bezig houdt met mijn bedrijf. Dat klinkt zieliger dan het is, ik heb namelijk een heel leuk bedrijf. Maar vooruit ik houd van: koken, afspreken met vrienden, lezen, wandelen en creatief klussen.

Voorheen was ik werkzaam bij diverse tijdschriften als stylist, moderedacteur en hoofdredacteur. Ik heb dus behoorlijk wat mode en communicatiekennis. Circa drie jaar geleden ontstond het idee om deze kennis te combineren met een eigen ondermodemerk voor dikke, ronde, weelderige, of hoe je het wilt noemen, dames. Zolang het maar niet die infantiele term 'maatje meer' is.

Kort gezegd (want we houden hier de marketingpraatjes achterwegen las ik) ik ontwikkelde een onderbroek met pijpjes die helpt tegen schurende bovenbenen. Geen saai wit oma geval maar ze zien er ook nog leuk uit. Ja dat idee kwam voort uit een eigen behoefte, maar het is zeker geen hobby-project.

De webwinkel heb ik bij one-stop-webshop en is sinds juni 2010 geopend. Basis was een template die ik aan heb laten passen in mijn huisstijl. In mijn huisstijl heb ik flink in geïnvesteerd ik profileer me tenslotte als hip modemerk. Ik verkoop nu alleen nog in Nederland en België maar ga dit op korte termijn uitbreiden. En tsja, omzetcijfers, conversie etc dat zet ik toch liever niet op een openbaar toegankelijk forum. Ik verkoop B2C en zonder de mogelijkheid van een webwinkel was mijn collectie er nooit gekomen.

Als je nog meer over mij persoonlijk wilt weten vraag het gerust (geen al te impertinente vragen graag) en als je nieuwsgierig bent naar mijn product en webwinkel neem daar dan een kijkje bij
http://www.sarahssweeties.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sarah van Sarah's Sweeties stelt zich voor

8
Zo jullie zijn lekker bezig hahaha.

Het zal jullie wellicht verbazen maar het probleem van de schurende bovenbenen heeft met je bouw te maken. Natuurlijk kan overgewicht een rol spelen, maar er zijn ook ronde dames die er geen last van hebben en minder ronde dames die er wel last van hebben. Daarom gaat er een kleinere maat bij komen.

Maar een samenwerking met een afslanksite en een amerikaanse voedsel site past inderdaad niet helemaal bij de kernwaarden van mijn merk ;-) Maar toch bedankt voor het aanbod en gezellig hoor zulk geklets met elkaar.

Re: Sarah van Sarah's Sweeties stelt zich voor

9
Jaaa tegen schurende benen!
Een echte vrouw heeft schurende bovenbenen is mijn mening. Ik heb een dansgroep waarvan iedereen hetzelfde probleem heeft terwijl minder dan de helft een overgewicht heeft. En we zijn echt geen zwaar gespierde dames.
En dan damesboxers die op de paspoppen altijd prima over de billen gaan, maar in een grotere maat niet. Aargh! Deze site onthou ik. :D