Re: Feedback voor CasePlace.nl

2
even snel een paar dingetjes dingetjes...

-geen beveiligde verbinding
-AV artikel 2... eigen naam veranderen naar Caseplace zoals ingeschreven bij de KvK, Caseplace is de rechtspersoon die onderneemt.
- na account aanmaken volgt een pagina deels in het engels
- alleen vooruit betalen
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Feedback voor CasePlace.nl

3
eentje schreef:even snel een paar dingetjes dingetjes...

-geen beveiligde verbinding
-AV artikel 2... eigen naam veranderen naar Caseplace zoals ingeschreven bij de KvK, Caseplace is de rechtspersoon die onderneemt.
- na account aanmaken volgt een pagina deels in het engels
- alleen vooruit betalen
Okee super bedankt ik ga er gelijk naar kijken :)
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback voor CasePlace.nl

5
biancib schreef:Misschien werken aan betere foto's?
Of de juiste omschrijving bij de juiste foto. Ik zie een groen hoesje dat bestempeld wordt als kanarie geel :shock: Of wellicht is mijn kleuren instelling niet juist?

Re: Feedback voor CasePlace.nl

7
Luitjes schreef:
biancib schreef:Misschien werken aan betere foto's?
Of de juiste omschrijving bij de juiste foto. Ik zie een groen hoesje dat bestempeld wordt als kanarie geel :shock: Of wellicht is mijn kleuren instelling niet juist?
klopt helemaal niets van jouw ogen ;). Ik dupliceer altijd, waardoor ik dat soort dingen soms vergeet aan te passen :D. Ga ik nu meteen doen.

bedankt!
www.foir.nl Industrie lampen

Re: Feedback voor CasePlace.nl

8
Nouja goed..

Als je met die foto's en die beschrijving 630 bestellingen hebt gekregen in 3 maanden dan zijn de 'slechte foto's' en de 'slechte beschrijvingen' wellicht zo slecht nog niet.
Klopt mijn conversie is nu tussen de 2 en 3% per 100 bezoekers. Vind ik al de goede kant op gaan (bedrijfje bestaat nu 3 maanden heb nu 21000 bezoekers gehad).
Ohja:
Extra lange batterij voor je iPhone!
Valt je iPhone er dan niet uit als 'ie extra lang is? :lol:

Re: Feedback voor CasePlace.nl

9
RicardoV schreef:Nouja goed..

Als je met die foto's en die beschrijving 630 bestellingen hebt gekregen in 3 maanden dan zijn de 'slechte foto's' en de 'slechte beschrijvingen' wellicht zo slecht nog niet.
Klopt mijn conversie is nu tussen de 2 en 3% per 100 bezoekers. Vind ik al de goede kant op gaan (bedrijfje bestaat nu 3 maanden heb nu 21000 bezoekers gehad).
Ohja:
Extra lange batterij voor je iPhone!
Valt je iPhone er dan niet uit als 'ie extra lang is? :lol:
Klopt is helee lange batterij ;). Naja de bestellingen gaan goed, maar ik vind zelf ook dat de foto's beter kunnen.

mvg
www.foir.nl Industrie lampen

Re: Feedback voor CasePlace.nl

10
Zoals al gezegd zit er in je foto's een flink verbeter slag. Kun je zelf doen met een fotocube of uitbesteden aan een professional. Als je erg geïnteresseerd bent hoe je bezoekers, maar vooral kopers, je site gevonden hebben kun je die vraag ook stellen aan het einde van de bestelprocedure.

Ik zou ook 'Goedkope producten' veranderen in Aanbiedingen. Dit komt wat beter over. Goedkope producten kan namelijk negatief overkomen bij klanten. Een aanbieding/opruiming heeft dit veel minder.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl

Re: Feedback voor CasePlace.nl

12
Webshop Informatie schreef:Zoals al gezegd zit er in je foto's een flink verbeter slag. Kun je zelf doen met een fotocube of uitbesteden aan een professional. Als je erg geïnteresseerd bent hoe je bezoekers, maar vooral kopers, je site gevonden hebben kun je die vraag ook stellen aan het einde van de bestelprocedure.

Ik zou ook 'Goedkope producten' veranderen in Aanbiedingen. Dit komt wat beter over. Goedkope producten kan namelijk negatief overkomen bij klanten. Een aanbieding/opruiming heeft dit veel minder.
Hartstikke bedankt voor je feedback, ik denk dat ik inderdaad een fotocube ga aanschaffen.

Ik wist nog geen betere naam voor goedkope producten ;), en ik ga dat zo snel mogelijk aanpassen.

bedankt!
www.foir.nl Industrie lampen

Re: Feedback voor CasePlace.nl

14
paulschout schreef:Foto's inderdaad een beetje marktplaats gehalte. Verder prima site man, ziet er strak en compleet uit.

Loopt het een beetje?
Dankje wel :), ja het gaat steeds beter. Krijg ook steeds meer bezoekers van google.

Ik ga inderdaad de foto's zo snel mogelijk verbeteren. Verkocht normaalgesproken alleen via marktplaats (vandaar het marktplaats gehalte).

mvg
www.foir.nl Industrie lampen