Host in België

1
Na wat beraad heb ik toch besloten alles gewoon in België te starten. Ik ben dus op zoek naar een goede host voor de webwinkel.
Kan iemand een adres aanbevelen?

Ik wil ook wat domeinen (opnieuw) vastleggen. Waar zou ik dat goedkoop kunnen doen?
http://aagjedoeken.wordpress.com/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Host in België

5
Ik heb momenteel mijn domeinnamen bij zitana.eu
Hosting zal pas zijn vanaf half 2012
ik heb hun genomen, omdat e ook groene hosting hebben (hebben de meeste in België niet)
Of ze goed zijn, kan ik nog niet zeggen.

Re: Host in België

6
Ik ben al enkele jaren met al mijn websites verhuisd naar US servers.

De reden:
De Belgische hosts hebben meetstal een reseller hosting plan bij de grote Amerikaanse Hosting Companies en eens ik daar achter kwam heb ik dan ook het besluit genomen om men sites daar zelf ook gaan te hosten.

Daar het goedkoper is om rechtstreeks bij Amerikaanse hosts de server te huren kan je weer wat extra budget steken in andere zaken.

Ik zeg niet dat alle Belgische hosts dit doen maar ik heb het in het verleden genoeg meegemaakt.
Celisco Toyz & Collectibles - Voor al uw Film Figuren!

Re: Host in België

7
Ik heb al heel wat hosting-aanbieders uitgeprobeerd en ondervonden dat er heel wat verschil zit qua klantenservice, kwaliteit, snelheid, gebruiksgemak, enz.

Momenteel besloten om alleen nog met Combell en TransIp te werken wat Belgische hosting betreft.

TransIp is ideaal voor domeinnamen en doorstuurservice enzo, niet zo duur, erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Webwinkel: Babinimo eco-bio Babyspullen van natuurlijk zachte materialen

Anbaco - Blogger & internet ondernemer