Wat is de meest uitgebreide websoftware

1
Hallo,

Ik vroeg me af wat nu de meest uitgebreide websoftware is om een webwinkel te maken. De software die ik zoek moet de volgende mogelijkheden hebben:

- Veel betaalmogelijkheden, in elk geval ideal, paypal
- pakketverzending geintegreerd, zo uitgebreid mogelijk (liefst tnt)
- Verkoop statistieken/grafieken kunnen genereren
- Affiliate statistieken
- vooraad beheer (eventueel statistieken)
- klanten moeten hun gekochte product kunnen reviewen
- koppeling met boekhoud software
- Importeren van CVS of excel sheets lijkt me ook wel handig.
Ik heb in Excel al een lijst gemaakt met producten die ik wil verkopen namelijk.
- het liefst goedkoop maar kwaliteit vind ik belangrijker dan prijs.
- Eventueel vergelijkings sites geintegreerd
- Eventueel ebay integratie

Ik ben wel redelijk handig met computers en html en css.
Het liefst een zo handig mogelijk kant en klaar pakket. Als ik een webwinkel run heb ik er geen tijd naast om er nog een baantje als webmaster naast te hebben.

Zelf leek me de premium webshop van www.strato.nl wel iets alleen vind ik het jammer dat ze geen tnt pakket diensten erin hebben (alleen ups volgens mij).

3
Hallo bedankt.

Ik heb er al naar gekeken en had een demo gedownload maar ik vind het nogal vaag in elkaar zitten.

ik zoek eigenlijk meer iets wat CMS en php gebaseerd is.
Zeg maar zoiets als joomla of zoals de strato webhosting.

Kunt u mij vertellen of dat ook in webwinkel 5 zit?
De demo die ik kon downloaden dat leek nergens op. Een of ander windows programma was het.

groeten
Marc
logivert schreef:U zou naar het LogiVert pakket kunnen kijken. Volgens mij bevat het zo ongeveer alle zaken die u wenst:
http://www.logivert.com

4
Misschien is Vigento iets voor je? Ze maken een webwinkel voor 1995 euro en hierbij zit TNT Post en Buckaroo geintegreerd (uiteraard moet je zelf de contracten met de partijen sluiten).

Deze webwinkel is op basis van Magento ecommerce. Ik denk op dit moment (een van de) beste pakketten die er te krijgen is op webwinkel gebied.

Hierbij de link: http://www.vivendo.nl/vigento/
~ Yvo
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Vigento is een absolute afrader... daar hoor je alleen maar problemen over... eerst onder leiding van Vivendo en nu onder de vlag van ICEShops is er niet veel verbetering in gekomen... verder werkt de TNT Parcelware integratie van Vivendo nog steeds niet.
(zie o.a. webwinkelblog.nl)

Je zou kunnen kijken naar de Joomla shopextensie Virtuemart of misschien naar de allernieuwste software: ShopUpgraded

Ik zal je osCommerce, Zen Cart, UberCart, CRELoaded en PrestaShop maar besparen...
Toch jammer dat je geen tijd wil steken in de winkel dat is uiteindelijk toch het visitekaartje van het bedrijf en je kan nog zulke mooie en aantrekkelijk geprijsde spullen verkopen als de shop er uit ziet als dertien in een dozijn zal je nooit de omzet halen die er als potentie in zit.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

6
eentje schreef:(zie o.a. webwinkelblog.nl)
Puur gezien is webwinkelblog.nl een concurrent van Vivendo.nl. Die zal waarschijnlijk niet zo heel lovend zijn over haar concurrenten. Sowieso is de auteur van www.webwinkelblog.nl vrij negatief over alles waar hij zelf geen zaken mee doet. Geloof dan ook niet alles wat je op een weblog leest (zegt iemand die zelf een www.webwinkelweblog.nl bijhoud ;-))

Verder bestaat de meest uitgebreide webwinkel software niet. Want naast technische eigenschappen is het voor iedereen verschillend te interpreteren. Kies online een top 5 lijstje waar je de beste mogelijkheden tegenkomt en waar mensen het meest positief over zijn als je de ervaringen ernaar even Googled, vraag daarna bij een stuk of 3-4 verschillende partijen offertes aan en kies degene met wie je de beste klik hebt. Vraag eventueel referenties na.

7
Hij is geen concurrent... die aktie van hem is gestart als grap en heeft zegge en schrijve 2 webshops gemaakt. Maar het gaat mij niet over hem alleen over de tientallen mensen die daar op reageerden met hun eigen verhaal en niet alleen op webwinkelblog maar op verschillende andere sites (volgens mij staan er ook behoorlijk reacties op twinkle).
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

8
Vivendo is failliet gegaan. Er zullen veel treurige verhalen over zijn, maar het bedrijf is overgenomen en ik gun de nieuwe eigenaar een nieuwe start. Ik weet zeker dat ze er alles aan doen om alle huidige problemen op te lossen.

9
kookfreak schreef:Kunt u mij vertellen of dat ook in webwinkel 5 zit?
De demo die ik kon downloaden dat leek nergens op. Een of ander windows programma was het.
Of het "nergens op leek" is natuurlijk smaak gebonden. De meeste van onze gebruikers (ondertussen ruim 7.000) vinden het juist wel overzichtelijk.
De term CMS staat voor Content Management System. Het LogiVert pakket is zowel een CMS als administratief systeem. Echter niet online, maar offline. Het stopt niet bij de webwinkel, maar gaat juist verder na het plaatsen van de bestelling van de klant. Door de uitgebreide administratieve functionaliteit kan het alle back-office taken ondersteunen.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

10
Wat vinden jullie van Strato dan? De Premium webshop van hun biedt eigenlijk alles wat ik zoek, ook met links naar kelkoo bijvoorbeeld en ebay en ciao/ veel betaal mogelijkheden en ook bijvoorbeeld de mogelijkheid om meerder artikelen aan elk te koppelen als pakket.

Bijvoorbeeld wokpan + wokspatel + wok kookboek.
De pakket dienst daar moet ik dan maar iets voor gaan verzinnen.

Het zullen denk sowieso geen tientallen pakket per dag worden wat ik moet versturen.

11
Ik heb met Strato gewerkt en ik vond het niet ideaal.
Als je hulp nodig hebt en je belt,krijg je meestal duitstalige aan de lijn.

Ik ben over gestapt naar One Stop Webshop,werkt duidelijk en je wordt snel geholpen.

Succes!
Franceschini 100% Italiaanse Overhemden bij Romafashion

12
Die ziet er op het eerste gezicht wel intressant uit maar heb je al gekeken wat die modules kosten. Je betaald je helemaal scheel aan die modules.

Sowieso heb ik met het aantal producten wat ik wil voeren wel een advanced pakket nodig dus ik denk dat ik al al failliet ga voordat ik de lucht in ben.

Ik vind one stop shop wel intressant wat ze hebben aleen als je ziet wat het kost dan wordt ik daar niet blij van.

14
Beste TS,

zoals je zelf al zegt wil je graag de mogelijkheid om modules toe te voegen, niet teveel kosten kwijt zijn aan deze modules en de webwinkel licentie.

De beste optie lijkt mij dan te kijken naar een open source website. De maandelijkse kosten heb je hierbij niet, modules zijn (meestal) gratis te downloaden. En je kunt makkelijk aanpassingen maken.

Mocht je zelf niet in staat zijn de OS webwinkel te installeren of aan te passen dan heb je in de meeste gevallen veel bedrijven en particulieren die je helpen een OS shop online te zetten. Dit zou je dan eenmalig een bedrag kosten maar is vergeleken met de maandelijkse licentie kosten van een licentie webwinkel te verwaarlozen.

Daarnaast zijn er bij de meeste OS systemen fora waar veel gebruikers actief zijn die je kunnen helpen, in de meeste gevallen gratis.

Hieronder voor een korte lijst met de meest voorkomende OS shops:
www.virtuemart.net
www.cubecart.com
www.oscommere.com
www.zen-cart.com
www.magentocommerce.com
www.opencart.com
www.ubercart.org
~ Yvo

15
Het is inmiddels een tijdje verder. Ik heb magento geprobeert op een test linux servertje maar het viel nog aardig tegen.

De backend ging nog wel redelijk om producten toe te voegen etc...
Maar het is echt een nachtmerrie om je producten ook daadwerkelijk op je website te laten zien. Dan moet je weer allerlei xhtml bestanden met de hand gaan aanmakenm met allemaal codes erin die magento specifiek zijn.
Buiten dat die codes staan nergens uitgelegt dus je ben echt de hele dag bezig om de info van allerlei internet fora af te plukken.

Magento leek leuk maar uiteindelijk is het net even te gebruikers onvriendelijk voor een kleine ondernemer. Wellicht is het wel intrassant voor grotere bedrijven met hun eigen ITC nerts in dienst en die dan ook hun eigen tooltje kunnen bouwen enzo.

Wellicht dat ik toch nog eens een keer naar logivert ga kijken.
Misschien dat ik aan de interface kan wennen. Ik hoorde dat de nieuwste versie een php versie is.

Ik hoop dat het wat is.

16
Probeer voor de gein zen-cart of shopupgraded... beide hebben een goede supportforum zowel internationaal als nationaal.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

17
Kijk eens op onze site of wij iets voor je kunnen betekenen, wij leveren wél ondersteuning bij alles wat je wil doen.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!