WordtPress betaal pakketten

1
Goeie dag,

Ik ben bezig met een soort van marktplaats.

De bedoeling is dat adverteerders zich aan melden en per account een x aantal advertenties gratis krijgt en daarna moet betalen met paypal.

Ook zou ik graag willen dat er ip registratie bij te pas komt zo dat adverteerders het systeem niet kunnen om zeilen door meerdere emails aan te maken.

Dat is het ideale scenario. Zonder de ip registratie zou ook al top zijn !

Nu kan ik al onder het kopje 'packages' 2 verschillende betaal pakketten samen stellen. Alleen niet zo als boven aan gegeven.

De vraag luidt dan : welke plugin heb ik hier voor nodig ?

Groeten

Re: WordtPress betaal pakketten

2
Klein beetje off topic maar ik ben wel benieuwd hoe jij omgaat met Paypal in wordpress:

Ik had voorheen een WordPress thema voor mijn webshop, ik ben overgestapt op OpenCart omdat IDEAL lastig te implementeren was. Je geeft hier ook aan dat men met PayPal dient te betalen. Ik denk dat daar erg weinig animo voor is... Mijn WP shop zag er supergelikt uit, maar ik zette niets om.

Toen ik naar de standaard OpenCart ging en er een IDEAL module in zat, liep het ineens erg hard.

Merk jij daar niets van, of denk je dat het niet uit maakt? Misschien een meer internationaal gerichte site dan ik heb, maar ik ben wel nieuwsgierig, ik blijf WordPress super vinden, alleen absoluut niet praktisch voor een NL shop.
Astrid
Doggie Business ~ http://www.doggiebusiness.nl ~ Shoppen voor je hond!