openings actie?

1
De opening van mijn webshop komt stilaan dichter bij.
Organiseerde jullie iets speciaal om de opening van jullie shop te vieren?

Hoe brachten jullie je webshop onder de aandacht?

Re: openings actie?

2
Ik had een openingsactie met korting op producten.

Vanuit mijn "houten"winkel heb ik aan veel (vaste) klanten verteld waar ik mee bezig was, en op de facturen een verwijzing naar de nieuwe website met webwinkel gemaakt. Later op facebook gegaan, en zo meer vrienden en kennissen op de hoogte gebracht.
Nobelhout, Groot assortiment in Tuinhout

Re: openings actie?

4
Webshop Informatie schreef:Erg stoer zou zijn wanneer je iets verzint waarmee je de webwinkel gelijk op de kaart zet. Erg lastig om dat soort dingen te verzinnen, maar erg effectief!
Dat is dus waar ik naar op zoek ben! Alleen de inspiratie schiet me niet te binnen...
Ik dacht 'geboorte kaartjes' te verspreiden van de webshop met een kortingscode op.
En op de infoavond van de kraamafdeling suikerboontjes bedrukt met onze naam uit te delen.
Dat is natuurlijk erg regionaal...
Verder zou ik kunnen adverteren op een zwangerschaps forum. Daar ga ik nog eens naar informeren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: openings actie?

7
veke schreef:De grootste suikerboon ter wereld laten maken, kom je zeker in de krant mee :-)
:lol:
Ben eens gaan googelen naar de grootste suikerboon, die werd blijkbaar gemaakt voor onze eigen prinses Mathilde voor de geboorte van hun eerste dochter door chocolatier Erik Goossens en kwam in het Guinness book of records. Alleen kan ik niet meteen vinden hoeveel ze woog... Volgende week ga ik met mijn vader naar de zoetwarenbeurs in Keulen, hij werkte nog bij Callebaut en kent nog heel wat mensen in de branche. Ik ga mijn licht eens opsteken :wink:

Re: openings actie?

10
veke schreef:Het zou ideaal zijn: een nieuw wereldrecord + krantenkoppen: " suikerboon van prinses mathilde verslagen" :P
Prinses Mathilde zal blij zijn :lol:
Alleen weet ik niet of het haalbaar is... Stel dat die suikerboon 500 kg woog...
Ik heb het dus nog steeds niet terug gevonden hoeveel ze woog!