GEzocht webwinkel waren

1
Ik zou graag een webwinkel willen starten, maar ik kan niet zo goed kiezen wat ik precies zou willen.
Ik heb interesse in voeding, maar ook creatieve dingen vind ik erg leuk ik maar zelf bijvoorbeeld ook kettingen, ik mozaïk af en toe, ook probeer ik leuke dingen te maken van stof enz.

Graag zou ik in contact komen met mensen die mij misschien wel de goede richting op kunnen sturen aangezien ik te veel dingen leuk vind.

Re: GEzocht webwinkel waren

2
Het is voor ons erg lastig om te bepalen wat het beste voor jou is om te verkopen. Het begin doe je in ieder geval goed. Kijken naar wat je leuk vindt! Maar vervolgens kun je ook kijken waar je zelf wat over kan vertellen (jouw kennis erover) of je eraan kunt komen (is inkoop mogelijk?) en of je er wat mee kunt verdienen (marge?).

Voeg vervolgens nog wat verdere feiten toe als houdbaarheid (etenswaren zijn voor starters lastig omdat ze vervallen) en concurrentie (nu starten met een standaard boekenwinkeltje kan lastig zijn) dan heb je waarschijnlijk al een groot gedeelte weg kunnen strepen.

Wat heb je dan nog als grote kanshebbers staan?
Nu op mijn weblogs: