Beste Collega's,
Na ruim een jaar met Magento te hebben gestoeid, is de webshop van PrachtigeBloemen.nl dan nu zo goed als af, nou ja af..... een webshop is nooit af toch!
Deze week zal ik nog de one step check out installeren, want ik vind de standaard check out van magento maar niets.
Ik ben erg benieuwd naar jullie tips voor de shop om deze nog beter te maken! Ook op de teksten, want dat blijft voor iemand met dyslexie moeilijk!
Gr
Marko
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
2Veilig betalen krijg je omdat ik voor een bedrag aan bloemen zou bestellen? Klinkt een beetje raar.Voor dit bedrag krijg je:
Snelle verzending
Veilig betalen
Daarnaast is dit een uitstekende plek om je usp te vermelden: minimaal 7 dagen prachtige bloemen garantie.
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
3Dank je voor de tip! Was die blok al weer helemaal vergeten! Heb hem weg gehaald, vind het een beetje raar om dat blok te tonen bij rouwwerk.....RicardoV schreef: Veilig betalen krijg je omdat ik voor een bedrag aan bloemen zou bestellen? Klinkt een beetje raar.
Daarnaast is dit een uitstekende plek om je usp te vermelden: minimaal 7 dagen prachtige bloemen garantie.
1e = zo goed als klaar! http://www.prachtigebloemen.nl
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
4Tip2: wanneer men een kaartje wilt bijbestellen, kan men niet zien hoe dit kaartje er uit ziet.
Een voorbeeld van de voor- achterkant van het kaartje zal niet misstaan.
Ik wil bijv. wel weten als ik een boeket verstuur naar iemand of het veel liefs kaartje allerlei hartjes heeft of bijvoorbeeld een afdruk van een kus.
Tip3: Bijv. op deze pagina: http://www.prachtigebloemen.nl/liefde/smpink-rose.html kan ik kiezen tussen een groot en klein boeket. Hoeveel rozen zitten er in een groot boeket? hoeveel in een klein? Voor 40€ extra heb ik een super groot boeket, bijna het dubbele van het kleine boeket. Zijn dit dan ook dubbel zo veel rozen, of wellicht nog meer?
Succes.
Een voorbeeld van de voor- achterkant van het kaartje zal niet misstaan.
Ik wil bijv. wel weten als ik een boeket verstuur naar iemand of het veel liefs kaartje allerlei hartjes heeft of bijvoorbeeld een afdruk van een kus.
Tip3: Bijv. op deze pagina: http://www.prachtigebloemen.nl/liefde/smpink-rose.html kan ik kiezen tussen een groot en klein boeket. Hoeveel rozen zitten er in een groot boeket? hoeveel in een klein? Voor 40€ extra heb ik een super groot boeket, bijna het dubbele van het kleine boeket. Zijn dit dan ook dubbel zo veel rozen, of wellicht nog meer?
Succes.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
5mooie site
even snel gekeken, kwam een typefoutje tegen.
Hoe zit het met het herroepingsrecht?
Alle producten die je in onze webshop koopt zijn uitegsloten
even snel gekeken, kwam een typefoutje tegen.
Hoe zit het met het herroepingsrecht?
Alle producten die je in onze webshop koopt zijn uitegsloten
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
6Dank je wel wederom voor je feedback.RicardoV schreef:Tip2: wanneer men een kaartje wilt bijbestellen, kan men niet zien hoe dit kaartje er uit ziet.
Een voorbeeld van de voor- achterkant van het kaartje zal niet misstaan.
Ik wil bijv. wel weten als ik een boeket verstuur naar iemand of het veel liefs kaartje allerlei hartjes heeft of bijvoorbeeld een afdruk van een kus.
Tip3: Bijv. op deze pagina: http://www.prachtigebloemen.nl/liefde/smpink-rose.html kan ik kiezen tussen een groot en klein boeket. Hoeveel rozen zitten er in een groot boeket? hoeveel in een klein? Voor 40€ extra heb ik een super groot boeket, bijna het dubbele van het kleine boeket. Zijn dit dan ook dubbel zo veel rozen, of wellicht nog meer?
Succes.
De reden waarom je de kaartjes niet ziet is het wisselend assortiment. Elke bloemist heeft andere kaartjes en als jij bloemen besteld voor het buitenland dan werken wij met plaatselijke bloemisten, die weer andere kaartjes gebruikt als wij. En als we de kaartjes online zetten dan heeft de consument een bepaald verwachtingspatroon die wij dan niet kunnen bieden.
De reden dat wij het aantal bloemen in een bos niet melden is de dagprijs. De prijs van bloemen is elke dag anders. Zeker de dagen als vandaag rond Valentijnsdag zijn rozen enorm duur inkoop en dus ook verkoop. Het dagelijks aanpassen van de aantallen is enorm veel werk.
Dit is ook de reden dat je beide opties op vele bloemen websites niet exact vermeld/afgebeeld ziet.
Maar nogmaals dank voor je feedback!
Dank voor je feedback! Heb het aangepast!Be-Slank schreef:mooie site
even snel gekeken, kwam een typefoutje tegen.
Hoe zit het met het herroepingsrecht?
Alle producten die je in onze webshop koopt zijn uitegsloten
1e = zo goed als klaar! http://www.prachtigebloemen.nl
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
7Daar blijkt maar weer dat ik niets van bloemen af weet.
Natuurlijk is de dagprijs anders en natuurlijk werk je met andere bloemisten die andere kaartjes hebben.
Echter: is er wel een concurrent van jou die bloemen (rozen) aanbiedt in aantallen voor dezelfde prijs iedere dag. Was laatst en artikel over op Twinkle.
Natuurlijk is de dagprijs anders en natuurlijk werk je met andere bloemisten die andere kaartjes hebben.

Echter: is er wel een concurrent van jou die bloemen (rozen) aanbiedt in aantallen voor dezelfde prijs iedere dag. Was laatst en artikel over op Twinkle.
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
8Het eerste wat in mij opkomt is hoe verstuur je dit; hoe pak je dit in?
Eergister bij een bijeenkomst van 0318samen (businessclub) was er ook een bedrijf die een mooie roos meegaf bij de uitgang.
Ik blij; fijn vrouwlief blij maken.
Blijkt de volgende dag deze al dorre blaadjes te hebben; geknakt
Zou misschien een idee zijn om dit ergens wel te benoemen bij info/klantenservice.
Eergister bij een bijeenkomst van 0318samen (businessclub) was er ook een bedrijf die een mooie roos meegaf bij de uitgang.
Ik blij; fijn vrouwlief blij maken.
Blijkt de volgende dag deze al dorre blaadjes te hebben; geknakt

Zou misschien een idee zijn om dit ergens wel te benoemen bij info/klantenservice.
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
9Hoi Stuiterbal,
Mooie website. Fris en duidelijk.
Je tekst op de homepage begint met "Aller eerst", maar volgens mij is dat 1 woord "Allereerst".
Verder heb ik even je site bekeken en die ziet er goed uit. Ik zou die graag opnemen op mijn website http://www.bloemenbestellenbezorgen.net, maar onder je affiliatelink laad je volgens mij een iframe in van Tradetracker aanmelding? Ik zit op Tradetracker, maar daar sta je niet beschikbaar als affiliate. Hoe zit dat?
groet,
Bas
Mooie website. Fris en duidelijk.
Je tekst op de homepage begint met "Aller eerst", maar volgens mij is dat 1 woord "Allereerst".
Verder heb ik even je site bekeken en die ziet er goed uit. Ik zou die graag opnemen op mijn website http://www.bloemenbestellenbezorgen.net, maar onder je affiliatelink laad je volgens mij een iframe in van Tradetracker aanmelding? Ik zit op Tradetracker, maar daar sta je niet beschikbaar als affiliate. Hoe zit dat?
groet,
Bas
Re: [PrachtigeBloemen.nl] Feedback gevraagd
10Jan, bloemen die langer dan een half uur geen water hebben gehad aan de stelen gaan zo wie zo sneller dood, daarom moet je ze ook altijd schuin afsnijden omdat als ze droog staan ze indrogen. En inderdaad als ze knakken dan ben je de klos.Jan Speelgoedboer schreef:Het eerste wat in mij opkomt is hoe verstuur je dit; hoe pak je dit in?
Eergister bij een bijeenkomst van 0318samen (businessclub) was er ook een bedrijf die een mooie roos meegaf bij de uitgang.
Ik blij; fijn vrouwlief blij maken.
Blijkt de volgende dag deze al dorre blaadjes te hebben; geknakt
Zou misschien een idee zijn om dit ergens wel te benoemen bij info/klantenservice.
Wij versturen ze in een speciale bloemendoos en op water zodat ze met natte voeten aankomen. Ik heb dit toegevoegd aan de website!
Beste Bas,hortuz schreef:Hoi Stuiterbal,
Mooie website. Fris en duidelijk.
Je tekst op de homepage begint met "Aller eerst", maar volgens mij is dat 1 woord "Allereerst".
Verder heb ik even je site bekeken en die ziet er goed uit. Ik zou die graag opnemen op mijn website http://www.bloemenbestellenbezorgen.net, maar onder je affiliatelink laad je volgens mij een iframe in van Tradetracker aanmelding? Ik zit op Tradetracker, maar daar sta je niet beschikbaar als affiliate. Hoe zit dat?
groet,
Bas
Op die pagina word inderdaad een iframe ingeladen en onze tekst ontbreekt nog, daar was ik nog mee bezig en zal vandaag online komen te staan.
Wij werken inderdaad samen met Tradetracker. Wij hebben de contracten al getekend en de wij werken er samen met hun hard aan het systeem helemaal in orde te krijgen. De eerste test bestellingen zijn al gedaan en dat verliep goed, dus hopelijk zijn we begin volgende week zo goed als live via hun! En kan je je aanmelden bij ons! Wij worden uiteraard graag opgenomen op jou website!
1e = zo goed als klaar! http://www.prachtigebloemen.nl