Hoe te werk gaan.

1
Hallo allemaal,

Ik heb een website waar ik wintersportnieuws op plaats. Hierin verwerkt zit een webshop welke werkt via affliates. Ik heb veel tijd en energie in de site gestopt en dat werpt nu zijn vruchten af in het aantal bezoekers wat ik per dag trek.
De afgelopen maanden heb ik via de webshop een aantal artikelen verkocht, maar aangezien dit allemaal affliates zijn zet dit niet echt zoden aan de dijk.

Nu wil ik voor komend seizoen (of als het snel gaat lukken dit seizoen nog)toch meer gaan denken richting een eigen webshop, waarbij ik zelf de artikelen in kan kopen.

De website is een site op zich, maar nu bedacht ik me dat ik mij misschien in kan schrijven bij de KVK met mijn websitenaam zodat ik de KVK gegevens welke gekoppeld zijn aan mijn website ook kan gebruiken voor inkoop van artikelen.

Het liefst wil ik gaan werken via Back-order (in eerste instantie). Kun je bij de KVK tevens een lijst van leveranciers opvragen? of kan ik als ik ingeschreven sta, beter zelf de benodigde bedrijven aanschrijven om te vragen of zij mij artikelen kunnen leveren?

Graag jullie tips, ideeen en mening hierover.
Alvast bedankt.
gr. rene