shop ziet er goed uit, goed leesbaar ook
waarom dan de algmene voorwaarden niet ?
ik zou het zelfde lettertype gebruiken zoals op de rest van de site gebruikt wordt
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
32Dank je!malibu schreef:shop ziet er goed uit, goed leesbaar ook
waarom dan de algmene voorwaarden niet ?
ik zou het zelfde lettertype gebruiken zoals op de rest van de site gebruikt wordt
Waarom de AV niet in zelfde lettertype? Wij hebben ervoor gekozen om het in dit lettertype te doen omdat je andere echt helemaal naar beneden moet scrollen.
Jij bent de eerste die er trouwens over rept.
Naar jouw mening, zitten die AV goed in elkaar?
Wij willen ook gewoon alle keiharde kritiek gewoon horen ipv complimenten
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
33Even snel een paar dingen die mij opvallen.
De frontpage is nogal saai. Tekst ver van elkaar af en gecentreerd. Geen plaatjes.
Ik zou echt bankoverschrijving erbij nemen. Bij ons betalen er nog geregeld mensen mee en mocht er 1 tussen zitten die niet meteen betaalt, krijgt deze na een week 1 keer een herinneringsmailtje en dan vervalt de bestelling.
Ik zou er wel een telefoonnummer op plaatsen, ook al wordt het je 06.
Ik zou de klanten de keuze geven om zich te registreren. Je zult nauwelijks last krijgen van mensen die wat lopen te ouwehoeren. Op deze manier verlies je erg veel klanten. Ik denk dat bij ons zich ongeveer 25% van de klanten zich registreert. De rest zou ik anders kwijt zijn.
Later zal ik even verder kijken
De frontpage is nogal saai. Tekst ver van elkaar af en gecentreerd. Geen plaatjes.
Ik zou echt bankoverschrijving erbij nemen. Bij ons betalen er nog geregeld mensen mee en mocht er 1 tussen zitten die niet meteen betaalt, krijgt deze na een week 1 keer een herinneringsmailtje en dan vervalt de bestelling.
Ik zou er wel een telefoonnummer op plaatsen, ook al wordt het je 06.
Ik zou de klanten de keuze geven om zich te registreren. Je zult nauwelijks last krijgen van mensen die wat lopen te ouwehoeren. Op deze manier verlies je erg veel klanten. Ik denk dat bij ons zich ongeveer 25% van de klanten zich registreert. De rest zou ik anders kwijt zijn.
Later zal ik even verder kijken
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
34Ik denk dat de gemiddelde bezoekers liever wat grotere letters ziet, dan dat hij een paar keer extra aan zijn scrollwheel moet draaien.Mark73 schreef:Dank je!malibu schreef:shop ziet er goed uit, goed leesbaar ook
waarom dan de algmene voorwaarden niet ?
ik zou het zelfde lettertype gebruiken zoals op de rest van de site gebruikt wordt
Waarom de AV niet in zelfde lettertype? Wij hebben ervoor gekozen om het in dit lettertype te doen omdat je andere echt helemaal naar beneden moet scrollen.
Jij bent de eerste die er trouwens over rept.
Naar jouw mening, zitten die AV goed in elkaar?
Wij willen ook gewoon alle keiharde kritiek gewoon horen ipv complimenten
Verder:
- Maak de header klikbaar (laat hem bv naar je homepage gaan).
- Zet een slider oid op je homepage in plaats van enkel tekst.
Al eerder gezegd maar erg belangrijk:
- Maak de ingezoomde plaatjes inderdaad groter. De inzoomfunctie voegt nu weinig tot niets toe, je wilt gewoon lezen wat er op het etiket staat. Ik weet niet of je die foto's zelf maakt, maar als je deze foto's nu gaat vergroten via photoshop dan maak je hem niet duidelijker, maar enkel blokkeriger.
- De omschrijvingen moeten veel duidelijker en uitgebreider. Vertaal desnoods gewoon de achterkant van de verpakking.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
35Met kleine letters in de AV en bijv op de frontpagina met (zolang de voorraad strekt) geeft mij altijd het gevoel dat iemand iets wil verbergen en niet duidelijk maken.
Zulke website vallen bij mij snel af om iets te kopen. Duidelijkheid en vertrouwen is het belangrijkste op het web.
Ik maak ook liever zelf een overschrijving dan iDeal. Is namelijk ook veiliger, zeker bij een (nog) onbekende nieuwe winkel.
Over account aanmaken. Als er een concurrent is die dit niet heeft ga ik naar de ander. Ik haat wachtwoorden maken en onthouden. Dat lukt me namelijk toch niet en dus moet ik iedere keer weer een wachtwoord aanvragen enz. Veel te omslachtig voor een bestelling.
Zulke website vallen bij mij snel af om iets te kopen. Duidelijkheid en vertrouwen is het belangrijkste op het web.
Ik maak ook liever zelf een overschrijving dan iDeal. Is namelijk ook veiliger, zeker bij een (nog) onbekende nieuwe winkel.
Over account aanmaken. Als er een concurrent is die dit niet heeft ga ik naar de ander. Ik haat wachtwoorden maken en onthouden. Dat lukt me namelijk toch niet en dus moet ik iedere keer weer een wachtwoord aanvragen enz. Veel te omslachtig voor een bestelling.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
36Als je hele site goed leesbaar is en je av niet, dan wekt dat niet veel vertrouwen.
Bovendien moeten de av gewoon goed leesbaar zijn, anders hebben ze geen enkele waarde.
Technisch:
Artikel 1 komt 2x voor.
Inhoudelijk:
De garantie klopt niet, je klanten kunnen nooit weten in hoeverre jij de garantie kan verhalen op je leverancier, daar hebben ze niks aan. Daarom is het wettelijk geregeld dat een winkel garantie geeft conform de nederlands wet en aansprakelijk is.
Artikel 6.2 is wel een nadenkertje, eigenlijk zeg je "ik weet niet of ik het wel mag verkopen"
Artikel 4.1 is een beetje nutteloos: geen recht op ontbindng ? Dan sturen ze het gewoon terug, daar word je niks wijzer van.
Bovendien moeten de av gewoon goed leesbaar zijn, anders hebben ze geen enkele waarde.
Technisch:
Artikel 1 komt 2x voor.
Inhoudelijk:
De garantie klopt niet, je klanten kunnen nooit weten in hoeverre jij de garantie kan verhalen op je leverancier, daar hebben ze niks aan. Daarom is het wettelijk geregeld dat een winkel garantie geeft conform de nederlands wet en aansprakelijk is.
Artikel 6.2 is wel een nadenkertje, eigenlijk zeg je "ik weet niet of ik het wel mag verkopen"
Artikel 4.1 is een beetje nutteloos: geen recht op ontbindng ? Dan sturen ze het gewoon terug, daar word je niks wijzer van.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
37Kijk, hier kan ik iets mee
Ik zal zodadelijk alles nog eens aandachtig doornemen, en daar mijn voordeel mee doen. Aanpassen lettertype AV is in 1 handomdraai gedaan.
Toevoegen mbt overschrijving idem. Wellicht dat ik daar toch wat achterdochtig over ben, het kan idd wel. Is gewoon persoonlijk. Ik weet ook wel dat ik mij in de potentiële klant moet verplaatsen, en dat is niet altijd gemakkelijk
MBT onze hoofdpagina, mee eens! Kan beter met illustraties. Gaan we aan werken.
@Malibu, wij hebben deze AV overgenomen van KvK en wat aangepast.
Kortom, genoeg aandachtspunten om vandaag nog aan te gaan werken
Graag meer feedback waar we ook weer wat mee kunnen!
Ik zal zodadelijk alles nog eens aandachtig doornemen, en daar mijn voordeel mee doen. Aanpassen lettertype AV is in 1 handomdraai gedaan.
Toevoegen mbt overschrijving idem. Wellicht dat ik daar toch wat achterdochtig over ben, het kan idd wel. Is gewoon persoonlijk. Ik weet ook wel dat ik mij in de potentiële klant moet verplaatsen, en dat is niet altijd gemakkelijk
MBT onze hoofdpagina, mee eens! Kan beter met illustraties. Gaan we aan werken.
@Malibu, wij hebben deze AV overgenomen van KvK en wat aangepast.
Kortom, genoeg aandachtspunten om vandaag nog aan te gaan werken
Graag meer feedback waar we ook weer wat mee kunnen!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
38Goed, allereerst bedankt voor alle feedback. Wij zijn gisteren en vandaag actief bezig geweest met wat aanpassingen aan de webwinkel.
Goed nieus, we hebben ook al 1 bestelling gekregen gisteren. Kwam vandaag om 13:38 aan volgens track & Trace systeem. Klant was zelfs verrast dat het er via PostNL al zo snel was.
Dat werkt dus goed.
Verder vraag ik jullie diverse zaken nog eens goed door te lopen, en ons van nóg meer feedback te voorzien.
Goed nieus, we hebben ook al 1 bestelling gekregen gisteren. Kwam vandaag om 13:38 aan volgens track & Trace systeem. Klant was zelfs verrast dat het er via PostNL al zo snel was.
Dat werkt dus goed.
Verder vraag ik jullie diverse zaken nog eens goed door te lopen, en ons van nóg meer feedback te voorzien.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
39Tip: Nodig je klanten uit voor een klantbeoordeling. The feedback company, ekomi, en zo zijn er nog wel 5 meer.
Tip2: Een afdeling met links staat erg onprofessioneel. Vooral wanneer je hier al je link partners gaat plaatsen.
Wordt soep normaliter niet uitgedrukt in liters (inhoud)? Vind het iig een beetje vreemd om te lezen ''400 gram soep'' ipv dat er zou staan ''2 liter soep''
Tip2: Een afdeling met links staat erg onprofessioneel. Vooral wanneer je hier al je link partners gaat plaatsen.
Wordt soep normaliter niet uitgedrukt in liters (inhoud)? Vind het iig een beetje vreemd om te lezen ''400 gram soep'' ipv dat er zou staan ''2 liter soep''
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
40Volgens mij mag het bij soepen en sauzen zowel in ml als in gr. Ik vind een inhoudsmaat bij soep ook beter, maar je moet de aanduiding op de verpakking volgen. Staat er "400 gr" op het blik, dan kun je daar niet "circa 400 ml" van maken.RicardoV schreef:Wordt soep normaliter niet uitgedrukt in liters (inhoud)? Vind het iig een beetje vreemd om te lezen ''400 gram soep'' ipv dat er zou staan ''2 liter soep''
Is trouwens wel een héél romig soepje als 2 liter maar 400 gram weegt
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
41[offtopic]
Is nieuwe soep... luchtige soep...... net zo iets als gebakken lucht in blik...
[/offtopic]
Is nieuwe soep... luchtige soep...... net zo iets als gebakken lucht in blik...
[/offtopic]
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
42hahaha. Klopt. Ik heb de maten (ml en gr) overgenomen van wat op de verpakking van product staat. Dat zijn dus wel netto gewichten. Zelf voor ons systeem heb ik alles ook nog eens bruto gewogen.Ward schreef:Volgens mij mag het bij soepen en sauzen zowel in ml als in gr. Ik vind een inhoudsmaat bij soep ook beter, maar je moet de aanduiding op de verpakking volgen. Staat er "400 gr" op het blik, dan kun je daar niet "circa 400 ml" van maken.RicardoV schreef:Wordt soep normaliter niet uitgedrukt in liters (inhoud)? Vind het iig een beetje vreemd om te lezen ''400 gram soep'' ipv dat er zou staan ''2 liter soep''
Is trouwens wel een héél romig soepje als 2 liter maar 400 gram weegt
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
43Klopt. Dat met de links, dat moet veel beter.RicardoV schreef:Tip: Nodig je klanten uit voor een klantbeoordeling. The feedback company, ekomi, en zo zijn er nog wel 5 meer.
Tip2: Een afdeling met links staat erg onprofessioneel. Vooral wanneer je hier al je link partners gaat plaatsen.
Wordt soep normaliter niet uitgedrukt in liters (inhoud)? Vind het iig een beetje vreemd om te lezen ''400 gram soep'' ipv dat er zou staan ''2 liter soep''
Wellicht dat dat boven in de Header gaat komen te staan.
Klantbeoordelingen zit in ons pakket van shoptrader. Die hebben wij nu idd nog uitstaan.
Evenals het gastenboek, die staat ook nog uit.
Dit vanwege de overzichtelijkheid. We willen het zo basic mogelijk houden.
Maar mochten er meer mensen zoals jij over denken, dan kunnen we dat toch gewoon aanzetten. Jullie hebben immers al véél meer ervaring dan dat wij dat hebben
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
44Klantbeoordeling direct aanzetten, wij zijn eerst ook zonder klantbeoordelingen begonnen en toen wij met klantbeoordelingen begonnen, schoten de bestellingen omhoog.Klantbeoordelingen zit in ons pakket van shoptrader. Die hebben wij nu idd nog uitstaan.
Evenals het gastenboek, die staat ook nog uit.
Gastenboek niet aanzetten, dit komt namelijk niet professioneel over.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
45Nou, zo eens de lucht ingooien dan maar. Wij hebben in 2 dagen tijd 2 bestellingen gehad.Be-Slank schreef:Klantbeoordeling direct aanzetten, wij zijn eerst ook zonder klantbeoordelingen begonnen en toen wij met klantbeoordelingen begonnen, schoten de bestellingen omhoog.Klantbeoordelingen zit in ons pakket van shoptrader. Die hebben wij nu idd nog uitstaan.
Evenals het gastenboek, die staat ook nog uit.
Gastenboek niet aanzetten, dit komt namelijk niet professioneel over.
En ik denk dat dat ligt aan ons nog beperkte assortiment.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
46Voor een site die net open is? Tenzij je net een fortuin aan advertenties betaald hebtMark73 schreef:Nou, zo eens de lucht ingooien dan maar. Wij hebben in 2 dagen tijd 2 bestellingen gehad. En ik denk dat dat ligt aan ons nog beperkte assortiment.
In een heel ver verleden zijn wij begonnen met voedsel producten -- maar de markt voor Nederlandse voedsel websites is behoorlijk verzadigt. (*kuch* Telegraaf *kuch*)
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
47Bedoel je nu dat het assortiment "te beperkt" is of juist dat het "zeldzaam exclusief" is? Elk nadeel heb z'n voordeel. [Wikipedia-alert]Mark73 schreef:Nou, zo eens de lucht ingooien dan maar. Wij hebben in 2 dagen tijd 2 bestellingen gehad.
En ik denk dat dat ligt aan ons nog beperkte assortiment.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
48Wij zijn al héél blij dat we reeds 2 bestellingen binnen hebben. Enige dure investering die wij tot op heden gedaan hebben is om een advertentie te laten plaatsen in een boekwerk voor expats. Die komt wel pas in augustus uit. Hierin hebben wij ons wel een beetje mee in de vingers gesnedenVoor een site die net open is? Tenzij je net een fortuin aan advertenties betaald hebt
In een heel ver verleden zijn wij begonnen met voedsel producten -- maar de markt voor Nederlandse voedsel websites is behoorlijk verzadigt. (*kuch* Telegraaf *kuch*)
Volgende keer toch maar scherper onderhandelen! Voor ons een wijze les dus.
Hoe bedoel je dat de markt voor NL voedsel websites verzadigt is? Jij bedoeld denk ik NL producten?
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
49"zeldzaam exclusief" wil ik onze producten niet noemen. Laat ik het zo zeggen, in een NL winkel zul je ze absoluut niet vinden. Hooguit bij een fysieke UK speciaalzaak.Bedoel je nu dat het assortiment "te beperkt" is of juist dat het "zeldzaam exclusief" is? Elk nadeel heb z'n voordeel. [Wikipedia-alert]
Wij bieden nu 39 artikelen aan. Dat lijkt idd weinig. Bedoeling is wel om ons aanbod stukje bij beetje uit te breiden. We willen nl. niet het risico lopen om producten ivm THT datum straks niet mer te kunnen verkopen. Producten nu staan wel mooi FIFO gerangschikt in onze opslag.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
50Klopt, Nederlands voedsel naar Nederlanders in het buitenland. Dat was het begin van onze winkel.Mark73 schreef:Hoe bedoel je dat de markt voor NL voedsel websites verzadigt is? Jij bedoeld denk ik NL producten?
Zoals je kunt zien is het aantal aanbieders over de jaren flink gegroeit :
https://sites.google.com/site/dutchfood ... en_prijzen
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
51Waarom heb je 'Binnenkort verkrijgbaar in onze winkel' - producten op zo'n prominente plaats staan? Je kan ze als klant zijnde niet bekijken / kopen. Zet daar een leuke actie neer of producten die het beste verkopen. Haal meer uit die homepage, haal klanten over tot koop.
Qua promotie kun je adwords proberen. Houd het topic met die couponnen in de gaten, wellicht dat je gratis wat tegoed kunt scoren.
Qua promotie kun je adwords proberen. Houd het topic met die couponnen in de gaten, wellicht dat je gratis wat tegoed kunt scoren.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
52De website steekt m.i. goed in elkaar, maar toch een paar puntjes van kritiek:
1) De header image oogt wat onprofessioneel, de rest van de website doet web 2.0 aan, maar je header meer web 1998. Misschien een ander lettertype of even voor 30 dollar een plaatje kopen.
2) Je social media follow button komt achter je sidebar te staan, hierdoor is je vogel zijn snavel kwijt. Even dus de <div> hoger zetten.
3) Je header tekst zou ik laten linken naar de homepage. Net als je header image.
4) Je homepage kan nog wel wat aandacht gebruiken. Misschien een slider en wat meer beeldmateriaal, eventueel de opmaak van de homepage anders maken dan de rest van de site. Zodat je eenvoudigweg alles visueel kunt bereiken.
5) Op je homepage zou ik sowieso vermelden welke betalingsmogelijkheden er zijn, met wie je verstuurt, wat de verzendkosten zijn, en of er track-and-trace mogelijkheden zijn. Wellicht het makkelijkst door icoontjes van iDeal, Paypal, PostNL enzovoorts te plaatsen.
6) Online webchat toevoegen, die niet zichtbaar is als je zelf niet aanwezig bent, dan kunnen klanten eenvoudig vragen stellen als je er bent.
7) De taalopties zou ik naast inloggen plaatsen, niet op een gekleurde achtergrond, hoewel het zichtbaar is, is het niet direct zichtbaar.
Gezien eerder genoemde complimenten door andere gebruikers laat ik het hierbij.
mvgr.
1) De header image oogt wat onprofessioneel, de rest van de website doet web 2.0 aan, maar je header meer web 1998. Misschien een ander lettertype of even voor 30 dollar een plaatje kopen.
2) Je social media follow button komt achter je sidebar te staan, hierdoor is je vogel zijn snavel kwijt. Even dus de <div> hoger zetten.
3) Je header tekst zou ik laten linken naar de homepage. Net als je header image.
4) Je homepage kan nog wel wat aandacht gebruiken. Misschien een slider en wat meer beeldmateriaal, eventueel de opmaak van de homepage anders maken dan de rest van de site. Zodat je eenvoudigweg alles visueel kunt bereiken.
5) Op je homepage zou ik sowieso vermelden welke betalingsmogelijkheden er zijn, met wie je verstuurt, wat de verzendkosten zijn, en of er track-and-trace mogelijkheden zijn. Wellicht het makkelijkst door icoontjes van iDeal, Paypal, PostNL enzovoorts te plaatsen.
6) Online webchat toevoegen, die niet zichtbaar is als je zelf niet aanwezig bent, dan kunnen klanten eenvoudig vragen stellen als je er bent.
7) De taalopties zou ik naast inloggen plaatsen, niet op een gekleurde achtergrond, hoewel het zichtbaar is, is het niet direct zichtbaar.
Gezien eerder genoemde complimenten door andere gebruikers laat ik het hierbij.
mvgr.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
53De reden waarom wij dat op zo een prominente plaats hebben staan is/was om mensen alvast een indruk te geven wat wij binnenkort dus gaan aanbieden. Achteraf gezien kan dat beter onder het kopje "producten". Het is zeer lastig om in het begin alles een juiste plek te geven.Webshop Informatie schreef:Waarom heb je 'Binnenkort verkrijgbaar in onze winkel' - producten op zo'n prominente plaats staan? Je kan ze als klant zijnde niet bekijken / kopen. Zet daar een leuke actie neer of producten die het beste verkopen. Haal meer uit die homepage, haal klanten over tot koop.
Qua promotie kun je adwords proberen. Houd het topic met die couponnen in de gaten, wellicht dat je gratis wat tegoed kunt scoren.
Soms zit ik gewoon een uur te kijken naar het beeldscherm, om te kijken wat ik met zoveel feedback kan doen. Noteer ik wat dingen, pas enkele zaken aan. Kortom, zoveel dingen waar we rekening mee moeten houden. Dit dus als de mens achter ons. gaat zelfs zover dat ik 's nachts in bed er nog over aan het nadenken ben
Adwords hebben we nu dus ook geregeld. gaat morgen in. Per klik € 0,25 per klik. Hebben een coupon gekregen welke morgen ingaat. Ik ben zeer benieuwd!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
54Herkenbaar, had ik vroeger ook. Oplossing: leg pen en papier op je nachtkastje of naast je bed. Kun je een ingeving noteren en daarna zorgeloos omdraaien om op het andere oor verder te slapen.Mark73 schreef:Dit dus als de mens achter ons. gaat zelfs zover dat ik 's nachts in bed er nog over aan het nadenken ben
Zet laag in als je begint en weinig concurrenten hebt. Voor minder dan de helft (zo'n 11 cent) kan het ook.Mark73 schreef:Adwords hebben we nu dus ook geregeld. gaat morgen in. Per klik € 0,25 per klik. Hebben een coupon gekregen welke morgen ingaat. Ik ben zeer benieuwd!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
55De website steekt m.i. goed in elkaar, maar toch een paar puntjes van kritiek:
We hebben de header zelf in Photoshop gemaakt, kostte ook wat tijd. Maar prima punt hier, want als ik langer ga kijken,........tja, kan beter. Aanbieders mogen dus aanbieden om verbeteringen aan te geven.1) De header image oogt wat onprofessioneel, de rest van de website doet web 2.0 aan, maar je header meer web 1998. Misschien een ander lettertype of even voor 30 dollar een plaatje kopen.
Hmm, welke resolutie gebruik jij? Wij hebben het in diverse resoluties uit geprobeerd en het ziet er normaal uit. Gaan we uitzoeken!2) Je social media follow button komt achter je sidebar te staan, hierdoor is je vogel zijn snavel kwijt. Even dus de <div> hoger zetten.
3) Je header tekst zou ik laten linken naar de homepage. Net als je header image.
Thanks, dat moet zo geregeld zijn!
Dat is natuurlijk altijd lastig in te schatten. Zoveel internet gebruikers, zoveel wensen.4) Je homepage kan nog wel wat aandacht gebruiken. Misschien een slider en wat meer beeldmateriaal, eventueel de opmaak van de homepage anders maken dan de rest van de site. Zodat je eenvoudigweg alles visueel kunt bereiken.
Dit is idd iets waar we niet aan dachten. gaan we doen!5) Op je homepage zou ik sowieso vermelden welke betalingsmogelijkheden er zijn, met wie je verstuurt, wat de verzendkosten zijn, en of er track-and-trace mogelijkheden zijn. Wellicht het makkelijkst door icoontjes van iDeal, Paypal, PostNL enzovoorts te plaatsen.
het staat wel al vermeld in "betalen", maar op homepage kunnen we dat ook wel vermelden.
6) Online webchat toevoegen, die niet zichtbaar is als je zelf niet aanwezig bent, dan kunnen klanten eenvoudig vragen stellen als je er bent.
Dat zit niet in ons pakket. Zou wel een mooie aanvulling zijn.
7) De taalopties zou ik naast inloggen plaatsen, niet op een gekleurde achtergrond, hoewel het zichtbaar is, is het niet direct zichtbaar.
Dat is ook weer iets wat wij dan met shoptrader moeten overleggen, wat daar de mogelijkheden voor zijn. Dat kunnen wij zelf niet veranderen.
Dank je! Allemaal waardevolle info!Gezien eerder genoemde complimenten door andere gebruikers laat ik het hierbij.
mvgr.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
57Als Adwords beginneling hebben we er wel een max ingezet.Ward schreef: Herkenbaar, had ik vroeger ook. Oplossing: leg pen en papier op je nachtkastje of naast je bed. Kun je een ingeving noteren en daarna zorgeloos omdraaien om op het andere oor verder te slapen.
Zet laag in als je begint en weinig concurrenten hebt. Voor minder dan de helft (zo'n 11 cent) kan het ook.
Nu eerst even kijken wat het doet in Google, en als het werkt, kunnen we dat bedrag per klik aanpassen.
Maar goed, dit hoort in een ander topic thuis
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
58Als je kiest voor afhalen is verzendmethode kun je niet als betaalmethode kiezen: contant bij afhalen. Doen jullie dat express zo of?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
59Wij willen niet fysiek geld aannemen. Oa om practische redenen. daarom dat mensen eerst betalen en dan op afspraak (wij werker er nl. ook nog bij voor een baas ) de betaalde goederen kunnen afhalen. Uiteraard wel netjes verpakt in een doos met factuur.PeterPastoor schreef:Als je kiest voor afhalen is verzendmethode kun je niet als betaalmethode kiezen: contant bij afhalen. Doen jullie dat express zo of?
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
60Ik vind de site er goed uitzien. Mijn technische kennis is beperkt, anderen kunnen je daarover veel betere feedback geven.
Ik zag dat je de overschrijving als betaalmogelijkheid hebt toegevoegd. Ik denk dat dat slim is. Ik heb een aantal Nederlandse klanten die ondanks de mogelijkheid van iDeal toch met overschrijving blijven betalen, evenals een deel van mijn Belgische klanten. Ik denk dat twee derde daarvan Paypal gebruikt en de rest overschrijving. Inderdaad, een klein deel betaalt niet, maar die bestellingen annuleer je gewoon.
Wat leuk, ik zie bij de evenementen dat we op dezelfde braderie staan.
Ik zag dat je de overschrijving als betaalmogelijkheid hebt toegevoegd. Ik denk dat dat slim is. Ik heb een aantal Nederlandse klanten die ondanks de mogelijkheid van iDeal toch met overschrijving blijven betalen, evenals een deel van mijn Belgische klanten. Ik denk dat twee derde daarvan Paypal gebruikt en de rest overschrijving. Inderdaad, een klein deel betaalt niet, maar die bestellingen annuleer je gewoon.
Wat leuk, ik zie bij de evenementen dat we op dezelfde braderie staan.