stock partij

1
Wie kan mij vertellen wat een stock partij is?

En waar kun je een groothandel vinden waar ik hiervoor terecht kan?
Alvast mijn dank. :lol:

Re: stock partij

3
Ja natuurlijk kan ik het verklaren. Heel lang geleden op school leerde ik dat stock- voorraad betekende. Nu ik bezig ben hoor ik het ook weer vaak. Maar nu meestal in de vorm van wat oudere producten.Dus voordeliger in inkoop.
Vandaar dat ik vraag wat het is en waar ik kan gaan kijken.
Ik heb nog geen keer anders gehoord als wat ik geleerd heb, maar ik geef nooit zo gauw op dus vandaar ook hier mijn vraag.
Mijn belangstelling is eigenlijk meer om er achter te komen waar men (webwinkels) inkoopt zodat ze voor een merkkleding voor kinderen prijzen heeft van € 6,00 en € 8,00.
Ik zou graag wat van die prijsklasse ook opnemen in mijn webwinkel.
Dank voor je reactie.

Re: stock partij

4
Stock betekent gewoon voorraad, maar het klinkt of je vooral voorraadoverschotten en restpartijen of restanten bedoelt. Ik ken een grote handelaar in damesmode die vooral oude collecties opkoopt bij winkels en groothandels waarmee hij afspraken heeft; zoiets zou jij dus ook kunnen doen. Nadelen zijn dat je permanent met een licht verouderde collectie zit en je nooit weet wat je kunt opkopen. Of je dat moet doen enkel en alleen om in je assortiment een goedkoop prijssegment van 6 tot 8 euro te kunnen aanbieden?
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: stock partij

6
Dan ben je bij ons op het goede adres. Wij hebben een atelier in Vietnam en kan kleine aantallen leveren voor webshop. Ook kunnen wij ontwerpen naar u eigen concept en ideeen Mocht u interesse hebben neem een kijkje op onze website http://www.hundesign.nl