Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

32
snelle bezorger schreef:GLS kwam voor mij als goedkoopste uit de bus
Leuk en aardig, alleen kloppen de prijzen voor ons voor geen meter. Leuk voor een particulier misschien, die een eenmalige verzending heeft.

Een beetje webshop vind een goed tussenpersoon waar nodig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

35
moncherry schreef:Als je je pakketje online aanmaakt bij TNT word een pakket € 6.25 volgens mij
https://onlineverzendservice.postnl.nl/ ... vs21_07_11
Verzending is altijd ex BTW, de consument betaald voor het verzenden van pakketten 6,75 euro, dit is dus ex BTW. Ga je als bedrijf verzenden, kom je al gauw uit op zo'n 8 euro incl BTW.

Ik verzend via PostNL bussiness, en betaal zo'n 5,95 euro per pakket en 0,17 euro per kilo. Dus word binnenkort omlaag gebracht aangezien ik overga naar een volgend contract. Maar aangezien ook dit ex BTW is, vraag ik 7 euro voor de verzending van producten. Ik wil dit nog omlaag gaan brengen door in te leveren op marges.
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

36
SWProjects schreef:Ik verzend via PostNL bussiness, en betaal zo'n 5,95 euro per pakket en 0,17 euro per kilo.
Die 17 cent per kg betalen we, geloof ik, allemaal, maar die € 5,95 per collo is te hoog. Je moet hoe dan ook onder het tarief van een pakketzegel uitkomen (en dat is € 6,75 t/m 10 kg, dus na aftrek van € 1,70 kom je aardig in de buurt).

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

37
Ward schreef:
SWProjects schreef:Ik verzend via PostNL bussiness, en betaal zo'n 5,95 euro per pakket en 0,17 euro per kilo.
Die 17 cent per kg betalen we, geloof ik, allemaal, maar die € 5,95 per collo is te hoog. Je moet hoe dan ook onder het tarief van een pakketzegel uitkomen (en dat is € 6,75 t/m 10 kg, dus na aftrek van € 1,70 kom je aardig in de buurt).
Klopt inderdaad als je het gaat vergelijken met 6,75 voor 10 kilo. Echter verzend ik meestal maar producten tot 1 kilo.

Voor mij word het dan 6,12 euro ex BTW, voordeel hierbij is, zodra ik meer ga verzenden kom ik in een betere schaal. Wat uiteindelijk hopelijk beter gaat uitpakken. Echter klopt het ook wel dat zodra je hoger in gewicht komt, het beter is een pakketzegel te pakken.

DHL zou goedkoper zijn, maar helaas zit hier geen DHL afdropbalie kantoor in de buurt, dus ben ik aan benzine meer kwijt dan dat het mij zou gaan opleveren.
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

38
Ward schreef:
SWProjects schreef:Ik verzend via PostNL bussiness, en betaal zo'n 5,95 euro per pakket en 0,17 euro per kilo.
Die 17 cent per kg betalen we, geloof ik, allemaal, maar die € 5,95 per collo is te hoog. Je moet hoe dan ook onder het tarief van een pakketzegel uitkomen (en dat is € 6,75 t/m 10 kg, dus na aftrek van € 1,70 kom je aardig in de buurt).
Onze klanten kunnen d.m.v. ons businesspartnerschap wel met TNT versturen zonder de 0,17 per kilo. Om het voor alle partijen rendabel te houden wel vanaf pakweg 100 pakketten per maand maar dat is het probleem niet voor de meesten.


Verder hebben we zelf verschillende vervoerders geprobeerd. Mijn broer die voor DPD rijdt ten spijt is TNT voor pakketten het beste en tevens in 90% van de gevallen de voordeligste oplossing.
- Goede service
- Snel geleverd
- Weinig kwijt en/of kapot
- Goede regelingen indien er toch een verzekerd pakket kwijt raakt of kapot gaat
- Mogelijkheid tot dagelijkse afhaalservice op vaste tijden
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

39
Ik zou je echt willen adviseren om met DPD Pakketdienst te versturen. Zelf hebben we een winkel in stropdassen (http://www.stropdassen.com) en vaak versturen we pakketten die niet door de brievenbus passen. In het verleden gebruikten we hier TNT voor, maar helaas werd de levertijd vaak niet gehaald. Ook kun je bij TNT buitenlandse pakketten niet traceren (enkel tot de grens). Mocht je ambities hebben om ook naar het buitenland artikelen te versturen, dan is DPD of UPS prima. Ook de prijs bij DPD is veel lager dan bij TNT, zo'n 4,50 per pakket in Nederland tot 3 kilo.
Succes ermee en mocht je onze website willen bekijken, dan moet je hier even klikken: http://www.stropdassen.com

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

40
Erwin schreef:In het verleden gebruikten we hier TNT voor, maar helaas werd de levertijd vaak niet gehaald.
Het kan aan onze aanlevering en onze locatie liggen, maar dan heb ik toch positievere ervaringen met PostNL v/h TNT. De levertijd is zó betrouwbaar dat ik klanten met een gerust hart durf te beloven dat een bestelling met 99,9% zekerheid op een bepaalde datum wordt bezorgd. Misschien loopt het inderdaad minder lekker als je met pakketzegel aanklopt bij de sigarenboer om de hoek, maar via een business point van PostNL werkt het feilloos.
Erwin schreef:Ook kun je bij TNT buitenlandse pakketten niet traceren (enkel tot de grens).
Dat is niet (meer) waar of je doet iets verkeerd. Je hebt een andere barcode bij buitenlandse zendingen en moet de postcode weglaten, maar verder werkt de Track & Trace van PostNL precies hetzelfde. Het Track & Trace-systeem is zelfs meertalig.
StoreCore.io

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

41
Is er niemand die met shops-united verstuurd? Het is een stuk voordeliger dan via een contract bij PostNL.
Geen toeslag per kilo of brandstof toeslag. Wordt via PostNL geleverd, dus je klant heeft het meestal de volgende dag in huis. Ook hoef je geen minimaal aantal pakjes per jaar te hebben, dus ook voor de kleine webshops is het een uitkomst.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

42
Be-Slank schreef:Is er niemand die met shops-united verstuurd? Het is een stuk voordeliger dan via een contract bij PostNL.
Geen toeslag per kilo of brandstof toeslag. Wordt via PostNL geleverd, dus je klant heeft het meestal de volgende dag in huis. Ook hoef je geen minimaal aantal pakjes per jaar te hebben, dus ook voor de kleine webshops is het een uitkomst.
Doe ik ook via Shops-United. De pakketten brengen wij elke dag naar een businesspoint en tot nu toe gaat het goed. Alleen jammer dat de bezorges van PostNL soms wat stomme fouten maken. Maar dit gebeurt denk ik 1 of 2 keer per 500 pakketten.
Het is een stukje voordeliger dan een rechtstreeks contract met PostNL.

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

43
Ik heb ook een offerte van Shops-United gekregen, via meerdere kanalen.

Conclusie was dat dat altijd flink duurder was dan een DPD tussenpersoon en dat was dan zonder handtekening en ophalen, dat zat er bij DPD standaard bij.

Maar het ligt meer aan je shop zelf voor welke vervoerder je eerder zou kiezen.

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

44
Voor iedereen liggen de eisen wat anders, als je je goederen met een envelope kan versturen is dit de goedkoopste weg. Zoek je een bedrijf die meer voor je kan betekenen dan blijft mijn tip om veel offertes op te vragen en degene die het best bij je past uit proberen.

Vraag gerust bij ons een gratis en geheel vrijblijvend een offerte aan als u nieuwschierig bent naar onze prijzen en welke fulfilment wij voor u kunnen doen.

M.V.G Web-United
http://www.web-united.nl: Dé logistieke partner die met u meedenkt!

Re: met wie verzenden jullie pakketjes?

45
Niemand van jullie die verzend via UPS?

Wij verzenden zelf via UPS, prima levering en de klant heeft het binnen 24 uur in huis.

Misschien iets duurder maar dan heeft hij het tenminste morgen in huis , en dat is ook wat waard. Snelle levering is tegenwoordig meer waard