beoordeling webwinkel morethansoap.nl

1
Hallo,

Ongeveer een maand geleden is onze webwinkel http://www.morethansoap.nl online gezet. Tot nu toe veel bezig geweest met verkeer te genereren en ik moet zeggen met een redelijk resultaat aan bezoekers, de verkopen mogen echter beter wat ons betreft.

Beoordeling van de site en eventueel tips om de omzet te verbeteren zijn van harte welkom.

Alvast bedankt
http://www.morethansoap.nl
Natuurlijke verzorgingsproducten

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

2
Wat is je conversie%?

Mijn tips/suggesties:
- Achtergrond veranderen. Of maak er iets moois van, nu is de helft een afbeelding en de helft is wit (om nog niet te spreken over mensen die twee monitoren gebruiken naast elkaar).
- Font van titels zijn vreemd lettertype
- Navigeren in de headlines op de frontpage gaat niet. En je hebt veeeel te veel headlines
- Zwevend iDeal logo op je front page.. dat kan beter
- Geen Twitter
- Inhoud (liter) busjes badzout onbekend
- categorie namen zijn totaal niet duidelijk. Voorbeeld: 'Olijf?'
- Uitroepteken achter NIEUW! ? Mwah..
- Links? Haal ze weg, of plaats iets waar de bezoeker wat aan heeft
- Contact tijdstippen zijn niet duidelijk. Voorbeeld: tussen 10:00 en 18:00
Wilt u ook een eigen website of webshop?
Ik moest hier toch echt even mijn lach proberen in te houden. Maak hier op z'n minst een aparte website voor als je host!
Binnen 7 dagen kunt u het gekochte met schriftelijke opgave van reden onaangebroken en in de originele verpakking terugsturen.
En hierdoor zal jij geen keurmerk ontvangen. Je mag de klant niet verplichten een 'schriftelijke opgave van reden te geven'.
De verzendkosten worden u echter wel in rekening gebracht, ook dient u zelf de verzendkosten van de retourzending te betalen.
Tevens waarom jij geen keurmerk ontvangt. Je mag de klant geen verzendkosten in mindering brengen voor het retourzenden van een artikel. Je mag de klant wel de verz. kosten laten betalen voor een retourzending.
De bestellingen worden verstuurd via track en trace.
PostNL neem ik aan. Track en trace is geen bedrijf.
More Than Soap levert de bestelde artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling op het opgegeven afleveradres af, mits op voorraad.
Een reden waarom wellicht een aantal klanten afhaken. Normaliter mag je levering binnen 24 uur verwachten.

Ik kan nog wel doorgaan maar ik hoop dat je hier wat aan hebt. Voor een vrijblijvende offerte kun je bellen naar 06- 378.... ;)

Succes.

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

3
De webshop past bij mij niet helemaal in mijn scherm. Ik moet naar rechts scrollen als ik de volledige webshop wil kunnen zien. Dat is voor mij al een punt om af te haken.

De achtergrond kleur doet mij denken aan een oud, stoffig winkeltje. Juist met zeep/was spulletjes verwacht ik een heldere, verfrissende kleur.

Ik zie geen Kvk nummer. Voordat ik ergens iets bestel, check ik die altijd na. Anders bestel ik niet.
Wij leveren uw bestelling bij u thuis af via track en trace.
Dit zou ik inderdaad veranderen. Er staat nu in principe dat jullie zelf de bestelling afleveren, terwijl het met Postnl verstuurd wordt.
http://www.horsetopshop.nl

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

4
Ik mis een achteraf betaalmethode, bv rembours.

Geen btw nummer.

Uitstraling is erg oudbollig. Ik zou gaan voor fris en fruitig, dat wordt je toch van zeep? :lol:

Je grote foto's zijn niet allemaal duidelijk.

Bij de categorieën heb je een keuzebalk met sorteren e.d. staan rechtsboven, lijkt me erg overbodig wanneer er maar 5 producten in staan.

Als ik op een categorie klik en ik zie de subcategorieën, komt er in beeld: "er zijn geen producten". ??

Succes :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

5
Ik mis de ingrediënten van de producten? En uberhaupt beschrijvingen bij de producten. Hoe gebruik je het? Waar ruikt het naar? Etc.
Je hebt wel een erg leuk assortiment, en goede prijzen. Ik denk dat ik een keer bij je ga bestellen!

Edit: hoe kan je een badbruisbal eigenlijk meerdere keren gebruiken?

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

6
Tanya schreef: Je hebt wel een erg leuk assortiment, en goede prijzen. Ik denk dat ik een keer bij je ga bestellen!
Zorg dan wel dat je geen artikel retour hoeft te sturen. Want dan ben je de sjaak.
(hopelijk wordt dit door de eigenaar aangepast)

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

7
... en als aanvulling van al het bovenstaande zou ik toch echt wel zo snel mogelijk iets aan die donkere foto's tegen een ongestreken grauw laken doen.

En idd heel de site ziet er zo donker uit.
Ook het gamma spreekt niet echt aan vind ik, 'fake' rituals.
Zou de moeite niet doen om iets te bestellen eigenlijk. Dat stap ik liever een Lush, Bodyshop of Rituals binnen.

Re: beoordeling webwinkel morethansoap.nl

9
mijn creditnota's
ik krijg een beetje 't idee, omdat je hiervoor kan kiezen onderin het menu, dat er nogal wat mis kan gaan...ik heb werkelijk nog nooit op een website de optie creditnota's gezien..áls je die al laat zien, doe dat dan pas na inloggen o.i.d.

De donkere foto's moet je echt iets aan doen, ze spreken (mij in ieder geval) totaal niet aan.
Een vreedzame toekomst bieden aan alle kinderen in en buiten oorlogsgebieden is de visie van Warchild. Warchild heeft als missie de toekomst van alle oorlogskinderen te verbeteren.
Ook u kunt hier aan bijdragen door onze Warchild producten te kopen.
meer
Druk ik op meer...krijg je niks..(geldt overigens voor meer van die teksten.)

Grootste punt wat ik aan zou pakken is, zoals meerdere al noemen, de sfeer. Die is te donker, te weinig fris&fruitig.