Tips en adviezen voor mijn webshop.

1
Hallo,

mijn webshop is sinds augustus 2011 online, maar de laatste 3 maanden blijven de bezoekersaantallen en verkopen gelijk. Ik zou dat graag willen verhogen.

Shop draait op de software van Biedmeer, is aangemeld bij Google shopping en bij Beslist (gratis versie).

Wie kan mij tips en adviezen geven over mijn shop en hoe ik de aantallen kan verhogen?

Het gaat op de webshop http://www.veelkeus.nl

Alles is welkom.

Alvast bedankt.

Elja

Re: Tips en adviezen voor mijn webshop.

3
- Eerste indruk is dat de shop goedkoop aan doet. Header is vrij simpel en amateuristisch opgezet. Mist persoonlijkheid en uitstraling.
- De advertentie-aanbieding van het ombouwen van de Wii is wel erg aanwezig.
- Ik mis eigenlijk een bepaalde richting van de shop. Je hebt zo veel diverse dingen dan het moeilijk is om te zien wat je nu werkelijk aanbied.
- Hier ga je mee de fout in:
6.4 . Ook eventuele restockingskosten die de fabrikant/ importeur in rekening brengt dienen door koper voldaan te worden. Koper krijgt vervolgens het aankoopbedrag (minus de verzendkosten en restockingskosten) binnen 14 dagen teruggestort.
- Hoe kan ik retouren? Levertijden? enz. Waar kan ik dit vinden?
- Met de pagina linkpartners wijs je klanten naar andere verkopers. Da's vast niet de bedoeling. :lol:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Tips en adviezen voor mijn webshop.

5
Bedankt voor jullie opmerkingen. Ik ben er mee bezig om het een en ander aan te passen.

@eentje, ik stel gewoon de vraag of ik adviezen kan krijgen en niet om afgekraakt te worden. Je kan ook op een normale toon aangeven dat de advertenties van paypro te veel aanwezig zijn. Dat het niet verstandig is om op deze manier de shop in te delen.
Ik neem mezelf heel serieus, anders had ik de vraag toch niet gesteld.

Re: Tips en adviezen voor mijn webshop.

9
Is misschien ook een nieuwe bron van ergernis. De afgelopen week ben ik drie keer in gelikte webwinkels beland met alles erop en eraan (klantenservice, iDEAL-logo, algemene voorwaarden, enzovoort), maar als je klikt om te bestellen blijkt het slechts een affiliate-site die doorlinkt.
StoreCore.io

Re: Tips en adviezen voor mijn webshop.

11
Jaap schreef:Je rekent 45 cent voor ideal betaling, dat is een no no. Maak ideal gratis en reken geld voor voorafmaken.
Wat is "voorafmaken"? Als je daarmee een toeslag bedoelt voor een bankoverschrijving, zou ik dat namelijk óók een no-no noemen.
StoreCore.io