Bedrijf nodig voor Import uit amerika

1
Geachte Mede Collega's,

Ik wil spullen uit Amerika laten importeren naar mijn bedrijf laten sturen. Rechtstreeks is helaas geen optie daarom wil ik dit door een bedrijf laten doen. Heb een aantal gevonden maar ben opzoek naar de goedkoopste. Onderling waren al aardig wat verschil.

Als je nog een goede weet en die redelijk goedkoop levert, PM of zet het hier neer.

Bij Voorbaat Dank,

Roland

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

3
serviesonline schreef:ik haal ook regelmatig spullen uit Amerika.
Ik heb daar een goeie agent in Amerika voor.
Niet de goedkoopste maar wel de beste.
Jij zoekt de goedkoopste?
Heb je alleen maar rommel zonder waarde in te voeren ofzo?
Ik laat het verschepen naar mijn bedrijf alhoewel het voor mijn persoonlijke doeleinden is. Ik denk dat het zo'n waarde van totaal $500 is, dus inderdaad hoef ik niet de beste. Ik wil het gewoon snel en goedkoop.

En het is maar net wat jij rommel vind toch? Misschien voer jij wel alleen maar auto's in. Dan is mijn spul voor u rommel maar voor mij zeker van waarde.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

5
Expert-Roland schreef:Ik wil spullen uit Amerika laten importeren naar mijn bedrijf laten sturen. Rechtstreeks is helaas geen optie daarom wil ik dit door een bedrijf laten doen.
Waarom kun je import niet rechtstreeks naar je eigen bedrijf laten versturen? Waarvoor heb je een stroman nodig? Zit er soms iets bij dat niet door de beugel kan?

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

6
Ward schreef:
Expert-Roland schreef:Ik wil spullen uit Amerika laten importeren naar mijn bedrijf laten sturen. Rechtstreeks is helaas geen optie daarom wil ik dit door een bedrijf laten doen.
Waarom kun je import niet rechtstreeks naar je eigen bedrijf laten versturen? Waarvoor heb je een stroman nodig? Zit er soms iets bij dat niet door de beugel kan?
Wat moet er zijn dat niet door de beugel kan? Het gaat om site's die niet naar Nederland verstuurt en alleen rechtstreeks binnen Amerika daarom wil ik het via via doen omdat het dan wel mogelijk is.

Als je een postorder bedrijf neemt, kunnen hun zien wat er verstuurd word. Dus dat maakt niet uit.

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

8
Expert-Roland schreef:Wat moet er zijn dat niet door de beugel kan? Het gaat om site's die niet naar Nederland verstuurt en alleen rechtstreeks binnen Amerika daarom wil ik het via via doen omdat het dan wel mogelijk is.
Ha, nu snap ik het. Je zoekt dus geen Nederlandse importeur, maar vooral een Amerikaanse exporteur. Dat kan inderdaad via mail forwarding of parcel forwarding; googel daar eens op.

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

10
Wouter Hol schreef:Er zijn wel forward bedrijven die pakketten doorsturen naar adressen in NL. Ik weet niet precies hoe dat heet, maar volgens mij zijn die via Google wel te vinden.
Zal eens kijken.
Ward schreef:
Expert-Roland schreef:Wat moet er zijn dat niet door de beugel kan? Het gaat om site's die niet naar Nederland verstuurt en alleen rechtstreeks binnen Amerika daarom wil ik het via via doen omdat het dan wel mogelijk is.
Ha, nu snap ik het. Je zoekt dus geen Nederlandse importeur, maar vooral een Amerikaanse exporteur. Dat kan inderdaad via mail forwarding of parcel forwarding; googel daar eens op.
Zal het is eens googlen ;)
frafra schreef:Deze website kwam ik een paar jaar geleden tegen:
http://www.fromus2eu.nl/

Nog nooit zelf gebruikt overigens.
Ben ik ook tegengekomen. Offerte aangevraagd maar blijkt duur te zijn.

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

11
Zoek je iemand die fysiek naar een winkel gaat, je producten afrekend, in een doos stopt en naar je toestuurt of

Zoek je iemand die je doos moet doorschuiven?

Heel veel bedrijven willen niet versturen naar buiten Amerika. Die geef je het adres door van de dozenschuiver. Het enige wat die dan nog moet doen is het verzend etiket vervangen met jouw adres erop en naar het postkantoor brengen.

Als je optie 2 zoekt adviseer ik je gewoon op zoek te gaan naar een klein bedrijfje / partikulier. Vooral de laatste rekend gewoon een vast bedrag (evt per kilo) voor het doorschuiven en hoeft absoluut niet duur te zijn. Let er wel op dat als het pakket niet aankomt je een probleem hebt. Je leverancier heeft aan zijn plicht voldaan. De vraag is kan je de schade dan wel of niet aan de tussenpersoon/vervoersbedrijf verhalen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Bedrijf nodig voor Import uit amerika

12
serviesonline schreef:ik haal ook regelmatig spullen uit Amerika.
Ik heb daar een goeie agent in Amerika voor.
Niet de goedkoopste maar wel de beste.
Jij zoekt de goedkoopste?
Heb je alleen maar rommel zonder waarde in te voeren ofzo?
Dat is lekker subtiel. Er hoeft alleen iets doorgestuurd te worden simpel? Je bent niet op zoek naar een vers leverancier voor je 3 sterren restaurant oid :roll:
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]