Tips voor verbetering gezocht

1
Goedendag,

Sinds kort hebben mijn vrouw en ik de webwinkel www.sieradenmetkarakter.nl geopend. Wij zijn benieuwd naar jullie mening hierover.

Nb. de sjaals hebben wij nog niet ontvangen van onze leverancier, vandaar dat in dat gedeelte de winkelwagen niet actief is.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,
Erik
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

2
een flash intro die is nergens voor nodig.
Je site wordt met flash ook minder makkelijk gevonden door zoekmachines plus ik zie geen 1 voordeel in die flash intro je kan beter gelijk in je home terecht komen.

En ik denk dat je het nog makkelijker moet maken voor de klanten om bij de artikelen te komen. Klanten willen het liefst in 1-2 klikken gelijk je producten kunnen zien.
En de onderhoud van artikel zou ik gewoon apart bij de productinformatie zetten.

verder ziet het er goed uit.

3
Je site voldoet niet aan de wettelijke eisen, ik mis een adres.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Qua zoekmachine optimalisatie is er ook nog wel een en ander te verbeteren. Verder inderdaad de reeds genoemde punten; je header-plaatje ziet er goed uit maar de navigatie is niet echt geweldig.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

6
Allereerst bedankt voor jullie terugkoppeling.

@ brianboy allebei de tips gaan we gebruik maken
@ Rene volledige NAW volgt

@ mieke je bedoelt het Russische op de home pagina? Deze hebben we inderdaad gemist, of heb je het ook nog ergens anders gezien?

De navigatie en SEO wordt binnenkort verbeterd, en wij zijn zelf niet tevreden met het feit dat er van elk product maar 1 foto is. Wat vinden jullie daarvan?

Groet,
Erik
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

7
[quote="evb"]

De navigatie en SEO wordt binnenkort verbeterd, en wij zijn zelf niet tevreden met het feit dat er van elk product maar 1 foto is. Wat vinden jullie daarvan?

Groet,
Erik[/quote]


Het is bewezen dat klanten inderdaad vaak meerdere foto's willen van een artikel.
Bij de sjaal ziet het er heel klein uit. Dat is een klein stukje van de stof van de sjaal neem ik aan?
Ik zou een foto nemen van heel de sjaal. De foto die je nu hebt zou ik ook gebruiken, want het is wel duidelijk en scherp.

en YW voor de tips;)

8
als het goed is staan op de site alleen complete sjaals afgebeeld.
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

9
[quote="evb"]als het goed is staan op de site alleen complete sjaals afgebeeld.[/quote]

ja, er staat 90 cm bij 90 cm bij de product informatie.
Maar als je die plaatje alleen bekijkt dan lijkt het 5 cm bij 5cm
Als je de sjaal ergens legt of ophang en een foto maakt van een afstand
dan is het duidelijker hoe groot de sjaal in werkelijkheid is.
Maar ik zou die foto die je nu hebt ook houden omdat het op deze manier wel heel scherp is en duidelijk. maar dan wat jij net zelf aangaf een extra foto erbij en dan de foto op die andere manier ;)

10
nu snap ik 'em :) ben bezig met het lezen van de voorwaarden voor een keurmerk, mijn hersens gaan er al langzamer van werken :wink:
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

11
Ipv "actie van de maand" zou ik "actie van de maand juni" gebruiken. Dan ziet direct de bezoeker dat je actief met je webwinkel omgaat. Je hebt dat al wel in de tekst staan. Ook zal ik zo'n actie altijd direct op de index plaatsen.

De tekst is allemaal cursief. Ik vind het zelf niet zo plezierig lezen. Ook gebruik je her en der nog wel eens een ander lettertype, kleur of grootte. De uitlijning klopt op de index ook niet helemaal http://www.sieradenmetkarakter.nl/page9.php

Wellicht ook eens kijken als je de lay-out een fixed breedte kan meegeven. Nu ziet de webwinkel er afhankelijk van de resolutie er totaal anders uit.

Voor de rest ziet het er leuk uit. Heel veel succes gewenst met je webwinkel!
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html