Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leverancier originele + compatible DYMO en Brother label

9
PeterPastoor schreef:Dat klopd ( ;) ) maar dit soort dingen zijn eigenlijk dingen waar jezelf achteraan zou moeten gaan en niet een ander voor je laten opknappen en zo komt het een beetje over :P

O maar zo is het niet bedoeld, dacht dat er misschien mensen waren die er 1tje weten, das mooi meegenomen was het idee. Maar ik ben ondertussen al op een adresje terechtgekomen, alleen moet ik eerst hele formaliteit afhandelen qua gegevens voordat ik de prijzen kan zien. Dat schiet ook niet op....

Re: Leverancier originele + compatible DYMO en Brother label

12
RicardoV schreef:Ik koop ze altijd op Ebay. prijs van 10 rollen is ongeveer even duur als 1 originele rol. Tja, dan is de keuze natuurlijk al snel gemaakt als ze beide goed werken.

Wellicht dat je hier wat aan hebt: http://www.alibaba.com/countrysearch/CN ... abels.html

Bedankt! Ik ben inmiddels ook klant geworden van een Nederlandse groothandel, spreekt me zeker aan want als ik daar inkoop houd ik zeer goede marges over!