Koopwiki gratis link toevoegen

1
KoopWiki.nl is een nieuwe webdirectory waarop veel webwinkels een link+tekststukje krijgen.

Als u nu uw webwinkel aanmeld krijgt u de eerste twee maanden een gratis link+toppositie. Daarna betaald u slechts €2,50 per maand voor een vermelding. Wilt u na de eerste twee maanden stoppen? geen probleem!

U kunt u nu aanmelden via deze link: http://www.koopwiki.nl/adverteren/. Wij zullen uw webshop dan toevoegen.

Als u nog vragen heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

KoopWiki

Re: Koopwiki gratis link toevoegen

3
Zoals al eerder gezegd, de website is nieuw dus er worden dagelijks vele webshops toegevoegd. Bovendien zijn ook gewoon de eerste 2 maanden gratis. Als je geen traffic krijgt vanuit de site, kan je er altijd mee stoppen.

Voordelen zijn dat je gewoon weer een backlink hebt naar je shop op de homepage, en dat andere ervaringen kunnen delen over jouw webshop.

Doordat de eerste 2 maanden gratis zijn (en vrijblijvend) kan je het altijd proberen. Als je bijvoorbeeld maar 1 sale genereerd in 2 maanden uit onze traffic, heb je al de kosten eruit voor de komende maanden.

Re: Koopwiki gratis link toevoegen

4
Even recapituleren...

Basic Beslist.nl account is gratis...
Google Shopping is gratis....
Koopkeus is gratis...
Koopjespakker is gratis...
Webwinkeloverzicht is gratis...
Twenga is gratis....
ShopWiki is gratis....

waarom zou ik bij jou gaan betalen... wat is jou USP?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Koopwiki gratis link toevoegen

5
betalen voor plaatsing in een webdirectory is zo 2004. Ik zou je willen adviseren om gratis plaatsing te leveren mét volgbare links en je verdiensten uit advertentie inkomsten te halen.

Laat de webwinkels productfeeds aanleveren of zorg zelf voor productfeeds via een affiliate netwerk (tradetracker oid) als je echt een waardevolle formle hebt dan zal het zich via die manier zeker uitbetalen.

suc6 :D

Re: Koopwiki gratis link toevoegen

6
Even voor de duidelijkheid over de voorgaande reacties.

Wij plaatsen wel degelijk gratis links en productfeeds, waarbij via affiliates een optie is. Naar onze mening is het echter goedkoper voor de klant om dit voor €2,50p/m te doen dan via affiliates. Wil men dit toch dan is dit gewoon mogelijk. Bij affiliate netwerken betaal je al snel 10% van je omzet voor een beetje concurrerende commissie (afhankelijk van je branche). Ook merken we dat veel (vooral kleinere) webwinkels vaak niet zijn aangesloten bij een affiliate netwerk.

Over alle gratis opties hierboven zoals beslist e.d.: als je een beetje goed gevonden wil worden moet je gewoon betalen. Bijvoorbeeld beslist.nl vraagt €500 startup fee.

Ik snap dat sommige dit zullen zien als een verouderd concept maar we behalen goede resultaten en alle opties zijn bespreekbaar. Uiteindelijk wil je als webshop gewoon traffic genereren en dat is iets waar wij aan mee kunnen helpen.

Het feit dat we nog klein zijn brengt ook voordelen met zich mee. Je shop valt veel sneller op en er wordt sneller geklikt.
Zoals ik het bekijk zie ik weinig redenen om het niet gewoon even te proberen en te kijken of je daadwerkelijk traffic krijgt. Niks moet, alles mag en baat het niet dan schaad het niet

Re: Koopwiki gratis link toevoegen

7
Wij plaatsen wel degelijk gratis links en productfeeds
Waar kun je dat op de site vinden? Vertel eens meer. Waar kan ik als kleine website mijn site opgeven voor gratis plaatsing.

Re: Koopwiki gratis link toevoegen

9
Je hebt verteld in de opening dat het 2,50 kost per maand als ik dat formulier invul!!
Je moet op de site zetten wat het kost, als er staat gratis vermelding kun je het weer posten hier.