Re: Webshop online, wat vinden jullie ervan

4
Eerste indruk; nette webshop, wel wat kaal hier en daar.

* Je bent verplicht een achteraf betaalmethode te implementeren, bijv rembours (ik weet niet of zelf afhalen daaronder valt)
* De persoonsgegevens worden niet in een versleutelde omgeving vastgelegd; dit is wel wenselijk.
* Eerst wordt de bestelling geplaatst en dan moet er via een omweg worden betaald; wanneer mensen toch nog afhaken (en niet betalen) wordt je voorraad meteen aangepast terwijl je geen artikel heb verkocht, misschien kan het anders?
* Omschrijvingen van de kleding is goed.
* Misschien nog wat informatie over de oorsprong van jullie aanbod; waar komt het vandaan, welke merken verkopen jullie en wat is jullie motivatie om juist deze merken te verkopen?
* Ook altijd leuk om te lezen is een 'over kidsdreams' rubriekje; wie zijn wij? Waarom verkopen wij kinderkleding? Welke affiniteit is er met de doelgroep?

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop online, wat vinden jullie ervan

5
amoebe schreef:Eerste indruk; nette webshop, wel wat kaal hier en daar.
Je bent verplicht een achteraf betaalmethode te implementeren, bijv rembours (ik weet niet of zelf afhalen daaronder valt)
Wanneer je een aantal fysieke winkels hebt wel. Niet met 1 huisje ergens in het noorden van Groningen.

Re: Webshop online, wat vinden jullie ervan

6
Header is zoals gezegd nogal kaal.
Verder, ik zou het gastenboek weg doen, en daar iets anders voor in de plaats nemen, bv. een Kiyoh klanten beoordeling.
KvK nummer? Waar kan ik die vinden?
Links in menu staat "nieuwsbrief", rechts een groot veld om je aan te melden. Ik zou dat in het menu links dus weglaten.
Verder mis ik de betaalmogelijkheden.

De site an sich ziet er wel degelijk uit, niet té veel poespas.
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!

Re: Webshop online, wat vinden jullie ervan

9
Wat ik jammer vind is dat je niet kan sorteren in bv: broekjes, truitjes, jurkjes.
Nu moet je de hele categorie doosspitten om te zoeken naar iets specifieks.

Misschien een idee om de categorie als volgt in te delen:
Jongenskleding -> soort kledingstuk (broek, trui, enz) - > maat

Slide show op de homepage gaat erg langzaam.

Ik sluit me aan bij het overige commentaar: Het mag wat spannender en uitdagender, nu is het vrij saai en braaf.
Zorg dat je jezelf onderscheidt van de rest, want ik denk dat je concurrentie genoeg hebt in deze hoek.

Succes! :wink:

Re: Webshop online, wat vinden jullie ervan

10
Bedankt voor jullie feedback, ik ga er zeker wat mee doen voor ik de flyer actie ga opzetten.

De reden dat ik nu bv niet de kleding heb opgedeelt in broeken, jurken, rokjes etc etc is dat ik nu nog erg weinig artikelen heb, dus dan vult elk deel maar met een paar artikelen, dat vond ik wat minder fraai, maar het staat wel in de planning.

Het KvK nummer staat oa vermeld in de voorwaarde die je via de linkerkant kan raadplegen, maar misschien is het inderdaad het overwegen waard om dat ook onderaan home te zetten.

Het stukje over kindsdreams en betaalmogelijkheden ga ik gelijk mee aan de slag.

Het geen waar we ons eigenlijk in willen gaan onderscheiden is dat we naast het aanbod non merk kleding, ook eigen werk willen gaan aanbieden, waar we nu heel hard mee bezig zijn, dit zullen dan niet zo zeer kleding stukken worden, maar meer denken aan slaapzakken, spuuglapjes, slabbetjes, hier komt dan ook een aparte rubriek voor.

nogmaals bedankt voor jullie eerlijke feedback, en ik ga er mee aan de slag.
Jurgen Bruin
Kidsdreams Mode baby- en kinderkleding

Re: Webshop online, wat vinden jullie ervan

12
Kidsdreams schreef:
amoebe schreef: * Je bent verplicht een achteraf betaalmethode te implementeren, bijv rembours (ik weet niet of zelf afhalen daaronder valt)
Waar heb jij die info vandaan dan, want ik kan dat niet vinden bij een kvk of consumentenbond
Gelukkig hebben we ook nog zoiets als de wet kopen op afstand... daarin staat dat jij als verkoper op afstand de klant verplicht slechts maximaal 50% vooruit mag laten betalen. 100% mag maar de klant moet een keus hebben.

Afhalen kan dit zijn als je een landelijk dekkend netwerk hebt van afhaalpunten. Heb je deze niet dan is rembours een goede optie.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [kidsdreamsmode.nl] Webshop online, wat vinden jullie er

13
Als mama van drie dochters kijk ik misschien op een andere manier naar je webshop. Ik vind je foto's erg donker, dat doet echt afbreuk aan je site. Met een fotobewerkingprogramma kun je ze stukken beter krijgen. Ik denk dat wat extra foto's van een leuk detail of een bijzondere sluiting ook echt een must zijn. Of bijvoorbeeld een foto van de voor- en achterkant.
Verder zou ik meer van de kleding willen weten. Koop ik een bepaald merk? Want anders vind ik een shirtje met opdruk voor 8,50 redelijk duur. Je kunt ook het materiaal vermelden, is het shirtje of de broek van katoen of ander materiaal, ook in verband met overgevoeligheid van sommige mensen voor bepaalde stoffen.
Verder zou ik je aanraden ook wat meer neutrale meisjeskleding in te kopen, want nu heeft bijna alles frutseltjes en glittertjes erop en niet iedereen houdt daarvan. Ik niet in ieder geval :wink:

De site vind ik overzichtelijk maar wel een tikkie saai. Het gastenboek zou ik zeker anders gaan doen, nu staat er bijvoorbeeld deze reactie:
'ik wist niet dat je nu ook al kinderkleding verkocht. Blijf je dit wel doen dan?'
Ik weet natuurlijk niet wat hier de achtergrond van is, maar het komt niet echt betrouwbaar over. Dat zou ik dus zeker anders aan gaan pakken.

Veel succes!