Hoe ziet mijn webwinkel er op dit moment uit?

Netjes en duidelijk
Totaal aantal stemmen: 2 (33%)
Het kan ermee door (Geen stemmen)
Enig rommelig (Geen stemmen)
Ik ben blijkbaar op een verkeerde site gekomen
Totaal aantal stemmen: 1 (17%)
Dit opent mijn browser niet eens
Totaal aantal stemmen: 3 (50%)
Totaal aantal stemmen: 6

(PMcomputers) Webwinkel in computers, laptops etc, feedback?

1
Hallo forum bezoekers,

Onze webshop is sinds enkele weken online.
Wij verkopen onder meer laptops, complete computer systemen, bieden binnenkort een mogelijkheid aan om zelf je systeem samen te stellen. En randapparatuur.

Na een paar marktplaats & Adwords advertenties vallen de verkopen heel erg tegen.
We hebben tot nu toe 1 verkoop gehad. Dat was een virusscanner.

Google Analytics geeft wel geregeld een bezoeker weer die op de adwords zoekwoorden naar onze site komt. Hij kijkt daarna wat rond en vertrekt weer.

Ik hoop bij deze dat er met een zeer kritische gedachten naar mijn site kan worden gekeken.
Alvast hartelijk dank!

Website url:
https://www.pmcomputers.nl

Re: (PMcomputers) Webwinkel in computers, laptops etc, feedb

2
163 people like Pmcomputers.nl.
1 verkoop totaal
Is het wellicht vreemd dat ik dit niet begrijp?

Daarnaast:
- Marktplaats is niet voor iedere doelgroep
- Jouw doelgroep vergelijkt veel en zoekt de laagste prijs. Heb je een lage prijs en goede service?
- Duidelijke specificaties
- Lange levertijd. Eerste product: 10-14 dagen
- Hoge verzendkosten

De lange levertijd icm de ietswat hoge prijs zal veel potentiële kopers ertoe doen te vertrekken.

Razer Naga Mouse:
91.5€ + 8.5€ verz = 100€ + 10-15 dagen wachten
Bol.com prijs: 89€+1.5verz = 90.5€ + direct leverbaar

Waar zal jij kopen als consument?

3
RicardoV schreef:

Razer Naga Mouse:
91.5€ + 8.5€ verz = 100€ + 10-15 dagen wachten
Bol.com prijs: 89€+1.5verz = 90.5€ + direct leverbaar

Waar zal jij kopen als consument?
Tja, voor een beginnende webwinkel zijn deze prijzen niet haalbaar. Als we dit wel haalbaar willen maken moeten we investeren in een voorraad van ongeveer € 200.000.

Bedankt voor de kritiek!

4
Ik vind de website erg netjes. Er is veel aandacht aan besteed.

Klein foutje, het is randapparatuur i.p.v. randapperatuur.
Ook een 06 nummer ben ik niet echt voorstander van. Wie ga ik treffen als ik bel en, misschien nog belangrijker, stoor ik deze persoon dan omdat hij/zij in de auto zit o.i.d.

Jouw branche is wel super moeilijk uiteraard. Mensen die gamen en pc's als hobby zien die weten ook de weg naar de prijsvergelijkers op HWI en Tweakers wel te vinden.
Om in het voorbeeld van Ricardo te blijven, de Razer muis is bij mijn favoriete shop CD-ROM-LAND € 69,95 zonder verzendkosten.

Ik zou, als ik jou was, me volledig richten op de zelf samengestelde pc's en wellicht reparatie aan huis. Een mooie folder maken en in jouw woonplaats verspreiden.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

8
De elektronica markt en vooral de computer markt is meer dan verzadigd. Ik denk niet dat het aan je website ligt, maar aan je producten en je naam.

Vraag jezelf af: Waarom zou een klant iets bij mij bestellen en niet bij MyCom, 4launch, Mediamarkt, Coolblue, Altrend, Dixons, BCC en zo kan ik nog wel een A4tje door gaan.

9
vampirelord schreef:De elektronica markt en vooral de computer markt is meer dan verzadigd. Ik denk niet dat het aan je website ligt, maar aan je producten en je naam.

Vraag jezelf af: Waarom zou een klant iets bij mij bestellen en niet bij MyCom, 4launch, Mediamarkt, Coolblue, Altrend, Dixons, BCC en zo kan ik nog wel een A4tje door gaan.
Maar dat heb je met alles, dan wel heel veel.

Waarom koop je kleding bij een 'onbekende' webshop en waarom niet bij Zalando, Wehkamp, Bijenkorf of Neckermann welke alles hebben?

12
ik ga hier even vanuit de massa :) Ik heb mijn pc uit in een pakket of 14 gebouwd :) via 4lauch trouwens :) vaak het goedkoopst

Maar on topic, als je niks nieuws verkoopt en je ook niet onderscheid, is het niet vreemd dat je verkopen tegenvallen. Je bent momenteel een speld in een hooiberg en de markt waar in je nu zit, is het hooi behoorlijk hoog gestapeld :)