Wij hebben onze webwinkel volledig onder de schop gegooid.
Graag jullie meningen!
http://www.pawsandclaws.nl
Wij zijn nog lang niet klaar.
- zo moet er bij de meeste producten nog tekst ingevoerd worden.
- categorie foto's moeten worden toegevoegd
- SSL
en nog een aantal dingen
Re: [pawsandclaws] graag feedback
3-Om te beginnnen snap ik de naam van de shop niet helemaal. Het is een naam die voor verwarring zal zorgen: hoe schrijf ik het ook al weer?
- Er staat geen omschrijvingen bij de artikelen.
- Er missen een heleboel foto;s.
-
- Veel wit en wat saai uiterlijk, terwijl je zo'n leuke doelgroep hebt.
- Zie geen achteraf betaalmogelijkheid, alleen Ideal en vooruitbetaling.
- goede uitgebreide klantenserice.
(maar ook nog niet helemaal gevuld.....)
Misschien nog een ideetje: Bij wie is de trimster, staat keurig de naam van de persoon die de 'knipbeurt' uitvoert. Fotootje?
Nog effe doorbikkelen.
-
Geeft de (terechte) indruk dat de shop nog niet klaar is. Zou voor mij, als klant, een afknapper zijn.Doordat wij nog druk bezig zijn met het vullen van onze webshop kan het zijn dat er producten nog niet online staan maar wij deze wel kunnen leveren.
- goede uitgebreide klantenserice.

Misschien nog een ideetje: Bij wie is de trimster, staat keurig de naam van de persoon die de 'knipbeurt' uitvoert. Fotootje?
Nog effe doorbikkelen.
4waarom 'welkom' onnodige websruimte vervuiling.
op je belangrijkste deel van je site staan je adres gegevens; waarom?
EN als het zo is dat je inderdaad nog niet klaar ben; dan misschien later om een review vragen als je wel de boel op de rit heb?
EN als het zo is dat je inderdaad nog niet klaar ben; dan misschien later om een review vragen als je wel de boel op de rit heb?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Allereerst alvast bedankt.Ilonajoy schreef:-Om te beginnnen snap ik de naam van de shop niet helemaal. Het is een naam die voor verwarring zal zorgen: hoe schrijf ik het ook al weer?
-Geeft de (terechte) indruk dat de shop nog niet klaar is. Zou voor mij, als klant, een afknapper zijn.Doordat wij nog druk bezig zijn met het vullen van onze webshop kan het zijn dat er producten nog niet online staan maar wij deze wel kunnen leveren.
- goede uitgebreide klantenserice.(maar ook nog niet helemaal gevuld.....)
Nog effe doorbikkelen.
-De naam; Onze dierenspeciaalzaak heet zo
-aan de omschrijving wordt gewerkt.
- die tekst kan misschien beter worden weggehaald.
- De foto's,; dit is onze eigen lijn met producten, hier wordt binnekort en fotograaf op gezet.
- Ik ben nog bezig met een contract voor achteraf betalen.
-Foto wordt ook spoedig gemaakt door de fotograaf.
Ik moet wel zeggen, ik promoot deze site nog niet. ik laat hem eerst zien voor feedback

6Hartelijk dank,Jan Speelgoedboer schreef:waarom 'welkom' onnodige websruimte vervuiling.
Woordje welkom ga ik verwijderen!
Adresgegevens heb ik daar neer gezet omdat wij een fysieke winkel hebben en deze webwinkel komt daarbij.
Dus Kiyoh nog even weglaten? ook als ik mijn website nog niet promoot en nu puur voor feedback laat zien?