Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Jeansbestellen.nl | wat vinden jullie van onze nieuwe si

5
- Duidelijk een mannenshop. Weinig kleur, heel strak en abstracte foto's. Mag voor een jeansshop wat meer uitstraling hebben. Behoorlijk saai en wit.
- de slide show laadt erg traag + laatste foto is erg onduidelijke en korrelig.
- Webshop keurmerk; ik kan jullie niet vinden??
- Bij de producten staat voor de prijs: Default.
- Foto's van t-shirts zijn vrij treurig. Het shirt komt niet goed uit de verf.
- Oh ik zie nu dat je ook kleding voor vrouwen aanbied: maar de categorieen zijn leeg. :cry:

Re: Jeansbestellen.nl | wat vinden jullie van onze nieuwe si

6
Ilonajoy schreef:- Duidelijk een mannenshop. Weinig kleur, heel strak en abstracte foto's. Mag voor een jeansshop wat meer uitstraling hebben. Behoorlijk saai en wit.
- de slide show laadt erg traag + laatste foto is erg onduidelijke en korrelig.
- Webshop keurmerk; ik kan jullie niet vinden??
- Bij de producten staat voor de prijs: Default.
- Foto's van t-shirts zijn vrij treurig. Het shirt komt niet goed uit de verf.
- Oh ik zie nu dat je ook kleding voor vrouwen aanbied: maar de categorieen zijn leeg. :cry:
Bedankt voor jullie feedback! Ik ga er direct mee aan de gang.
Wat betreft het logo van het keurmerk: deze is in behandeling en daar zij aangeven dat deze verplicht op de site hoort te staan, heb ik deze al toegevoegd.
Jeansbestellen.nl

Re: Jeansbestellen.nl | wat vinden jullie van onze nieuwe si

7
Vind het wel een mooie site. Ik snap alleen die slider niet die van 0 tot 70 gaat?

Ik heb deze week 2 spijkerbroeken per ongeluk verpest met een stanleymes. (tijdens karton snijden). Nu ben ik van plan om nieuwe broeken te bestellen maar ik hou van uitlopende broeken. Het zou fijn zijn als je daar een filter voor had:

Slim
Straight
Uitlopend
En wat voor modellen er nog meer zijn.

Zoals gezegd, vind het een nette site maar je moet het een man, die niet houdt van winkelen, het zo makkelijk mogelijk maken :)

Re: Jeansbestellen.nl | wat vinden jullie van onze nieuwe si

8
frafra schreef:Vind het wel een mooie site. Ik snap alleen die slider niet die van 0 tot 70 gaat?

Ik heb deze week 2 spijkerbroeken per ongeluk verpest met een stanleymes. (tijdens karton snijden). Nu ben ik van plan om nieuwe broeken te bestellen maar ik hou van uitlopende broeken. Het zou fijn zijn als je daar een filter voor had:

Slim
Straight
Uitlopend
En wat voor modellen er nog meer zijn.

Zoals gezegd, vind het een nette site maar je moet het een man, die niet houdt van winkelen, het zo makkelijk mogelijk maken :)
Bedankt voor je reactie Frafra!
Ik ontvang je graag als eerste klant om je van twee nieuwe jeans te voorzien :P #inkoppertje :)
Jeansbestellen.nl

Re: Jeansbestellen.nl | wat vinden jullie van onze nieuwe si

12
Vind zelf het wit wel wat hebben, lekker strak en clean. Misschien dat je je speerpunten nog ergens kwijt kunt? Zoals mooieriemen.nl bijv. ook doet.

En ik mis bij de jeans categorie nog een manier om eenvoudig te filteren. Prijsklasse, kleur etc.

Voor de 'in winkelwagen' heb je trouwens wel een hele giftige groene kleur gekozen.