Vraag over Haburi

1
Hallo, ik had ook een vraagje over een site.

http://www.haburi.nl/

de site ziet er wel goed uit maar op deze site wil ik iets bestellen. Denken jullie dat het veilig is? iemand ervaring?
ik heb er geen goed gevoel bij.
Adres is in duitseland. Ik had ze een mail gestuurd met een vraag over matenvan kleding daar hebben ze na 3 dagen nog niet gereageerd

Ze hebben wel een nummer maar stel ik bel hun en ze helpen me gewoon vriendelijk dan is het nog niet betrouwbaar genoeg om iets te bestellen of denken jullie van wel?

bij zo'n site waar je webshops kan checken had ik gekeken daar kan je niks over hun vinden die staan daar niet aangemeld?
hoe of wat zouden jullie doen? volgens mij had die wel een kvk nummer
kan je die natrekken en als die bestaat heb je dan zekerheid dat je ook veilig kan bestellen?

alvast bedankt;)

Groetjes,


brian

2
brianboy schreef:Hallo, ik had ook een vraagje over een site.
http://www.haburi.nl

de site ziet er wel goed uit maar op deze site wil ik iets bestellen. Denken jullie dat het veilig is? iemand ervaring?
ik heb er geen goed gevoel bij.
Ik heb er een prima gevoel bij. Betalingsmogelijkheid Paypal. Oplichters zijn bij Paypal gauw uitgespeeld, als klanten te vaak klagen. Er is ook veel energie in die webshop gestoken. Ik denk dat men er daar alles aan doet om een tevreden klant te bewerkstelligen.

Hartelijke groeten,
Frank

3
brianboy schreef: Denken jullie dat het veilig is? iemand ervaring?
brian
Hoi Brian,

Haburi is een partnershop van dress-for-less. Is een serieuze speler in Duitsland. Ook in NL doet Dress-for-less het erg goed. Kun je zonder aarzelen bestellen. Mijn vriendin heeft al meerdere bestellingen bij hun (labels) gedaan. Altijd naar tevredenheid.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.