[bouwmetlego.nl]: opbouwende kritiek voor mijn website

1
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort begonnen met een webshop die Lego en Duplo producten verkoopt.
Nadat ik druk geweest ben met de indeling/layout etc. zou ik graag willen weten wat mensen van mijn site vinden. Hoe de site werkt en er uit ziet?

Dit mogen positieve maar ook negatieve punten zijn, die ik kan gebruiken om mijn site beter of gebruiksvriendelijker te maken.

Alvast hartelijk bedankt!

Mvg,

Jaco Volkers http://www.bouwmetlego.nl

Re: [bouwmetlego.nl]: opbouwende kritiek voor mijn website

4
Hoi Jaco,

Leuke shop, ziet er in de eerste instantie prima uit.

Toch een paar puntjes;
- Geen achteraf betaalmethode
- betekend schrijf je in dit geval met een 't' (bij verzend en bezorg info)
- Bij links staat het woord lego, maar als je erop klikt kom je bij beste overzicht uit; ik zie hier weinig verband met lego en duplo
- Waarom al die woorden in de footer? Vindbaarheid? Ik vind het niet zo netjes staan
- Misschien kun je iets over jullie zelf vertellen? Waarom verkoop je lego?
- Is het verplicht om te registreren wanneer je iets wil bestellen? Dit is niet duidelijk, maar als het wel zo is, zou ik dit veranderen als het mogelijk is.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [bouwmetlego.nl]: opbouwende kritiek voor mijn website

6
Voordat je de hele gaat in de markt gaat zetten, hoe zit het eigenlijk met het gebruik van het woord lego in je shop naam? Mag dit zomaar, voornamelijk gezien dit een geregistreerd merk is.

Zou zonde zijn om veel tijd en moeite te steken in je shop naam als je na een aantal maanden problemen mee krijgt.