De webwinkel ziet er eigenzinnig uit, daarmee onderscheid je je in elk geval wel..
Ik denk dat je nog wel meer aandacht moet besteden aan de gebruiksvriendelijkheid... zoals mijn voorganger al zegt, je komt op een weblog terecht, het is niet meteen duidelijk dat er ook een webshop is (laat de optie "shop" in het menu beter opvallen)
Vervolgens heb ik een product bekeken en dan staat er vermeld: KIES VOOR OPTIE 2/3 BIJ DE KASSA
op de productpagina is absoluut niet duidelijk wat je daarmee bedoelt en waarom...
ik heb het product in het winkelwagentje geplaatst en toen moest ik echt zoeken naar het winkelwagentje/ de kassa om af te kunnen rekenen... Ik zou het winkelwagentje aan de zijkant plaatsen ipv onderaan de pagina (dat gedeelte van de pagina is op mijn beeldscherm niet zichtbaar)
in het winkelwagentje krijg je tig verzendopties voorgeschoteld... is misschien heel klantvriendelijk bedoeld, maar in de praktijk lijkt het me erg verwarrend voor je klanten
en gezien de opmerking op de produktpagina kan ik toch alleen maar kiezen uit de 2e en 3e verzendmogelijkheid? waarom kan je al die andere optie's dan nog wel aanvinken?
Ga alle pagina's nogmaals bij langs en vraag je serieus af welke dingen makkelijker enduidelijker kunnen...
mijn indruk is dat je vooral dingen "anders" wilt doen dan de meeste webwinkels... maar dat veel webwinkels op elkaar lijken qua indeling is of omdat het werkt... of omdat de klanten er inmiddels zo aan gewend zijn... dus als je het anders invult.. denk dan 3x na of het duidelijk genoeg is (ga maar uit van het niveau je half seniele buurman van 62 ofzo, dan zit je aardig goed
)