Gezocht leveranciers van kook spullen

1
Hoi,

Ik ben bezig met een webwinkel op te zetten met allerlei kook spullen.
Alles wat je nodig kan hebben voor het bereiden van eten wil ik kunnen leveren, van wadjans tot frituurpannen en ijsmachines. Wel gewoon voor de thuismarkt nie voor de horeca.

Nu zoek ik nog een leverancier die wat onderscheidende dingen kan leveren wat ze bij andere winkel niet of nauwelijks hebben.

Zo zoek ik nog leveranciers voor "echte" chinese woks en wadjans van plaat of carbon staal, Leuke accesoires voor op tafel. Denk aan mooie houten of bamboe opschep lepels, of schalen. verder nog mooi kook gerei zoals spatels enzo voor in de wok.

Als jij denkt dat je mooie bijzondere spullen kan leveren of je weet iemand die dit kan neem dan contact met me op via email: riti34ki@kpnmail.nl

Groeten
Marc

kookspullen

2
Ik heb een email naar je gestuurd.
Mvg.
Simone (een van de nyonya's)
Bezoek onze website met o.a. woondecoratie, sieraden, originele cadeau-artikelen uit Indonesië.
www.nyonyas.nl

3
Ik heb inmiddels op de trademart in Utrecht wat leveranciers gesproken die me kunnen voorzien van spullen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gezocht leveranciers van kook spullen

7
Hoi Marc,

Heb je inmiddels leverancier(s) gevonden?

Mocht je nog op zoek zijn dan zou ik graag van je weten waar je specifiek naar op zoek bent. Wij importeren vele goederen uit Indonesie, bestaande producten en producten naar wens. Vrijwel alles kan door onze zakenpartner (Nederlands) in Indonesie gemaakt en geleverd worden.


Graag hoor ik van je.
Bedankt in ieder geval voor je respons.

Mvg. I. Jansen