even voor stellen

1
hoi allemaal
ik ben loraine en 17 jaar oud en wil al heel lang een webwinkel met honden spullen.
dit omdat ik altijd al opgegroeid met honden ben en ook cursussen geef.
over een paar maanden word ik 18 en wil ik echt vanstart gaan, ik heb er heel veel zin in en hou me de komende maanden bezig met groothandelaren vinden en kijken waar ik mijn website wil opstarten er zijn zo veel mogelijk heden .
als ik dit uitgepluist heb ga ik naar de kvk.
en kan ik lekker vanstart :D
groetjes loraine en een pootje van dushi (mijn hond die me natuurlijk gaat helpen met uit testen van producten)

Re: even voor stellen

2
Hoi welkom op het forum.

Zo te lezen ontbreekt het in ieder geval niet aan enthousiasme, veel succes de komende tijd met het opzetten van je webwinkel en het zoeken naar de juiste groothandels, overigens wil voor het laatste het nog wel eens een probleem zijn als je nog geen kvk nummer hebt.
Jurgen Bruin
Kidsdreams Mode baby- en kinderkleding

Re: even voor stellen

3
hoi hoi

over die kvk heb je gelijk mijn moeder zij dat toen zij zich in schreef de groothandels vanzelf naar haar toe kwamen , dat moet ik dan maar zien haha vind het nu gewoon leuk om te zien wat er allemaal te koop is .
maar die kvk inschrijving ga ik maar binnen kort doen kan volgens mij niet veel kwaad als je niet gelijk begint ,of heb ik dat fout ?
ik heb nu een bedrag van 600 ex btw voor in kopen is dit reel of moet ik wat meer opzij houden ?

groetjes loraine
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.