Ideal ABN AMRO & OGONE foutmelding

1
Onze klanten krijgen bij het bestellen van producten via Ideal de melding dat er iets niet goed is gegaan http://www.kanubi.com/?menu=order_decli ... _sha_match

Hierdoor lijkt het net of de bestelling niet goed is gegaan, echter het geld wordt wel gewoon afgeschreven en bij ons bijgeschreven. Het heeft te maken (denk ik) met de connectie Ogone en ABN maar beide partijen zeggen dat bij hen alles goed staat...

Heeft iemand ook dit probleem gehad?

2
Heb je de urls wel goed ingesteld die na de transactie gelden? Dus bij een succesvolle transactie dient deze op een 'succes' pagine te komen.

Wat ook zou kunnen is een hele kleine afrondingsfout waardoor er een foutmelding ontstaat.

Heb je beschikking over logfiles? Dan kun je gerichter zoeken.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]

3
Ik gok ook op een afrondingsfout aangezien dat een deel is van de SHA string... de rest kan het niet zijn... ten minste als het wel iets anders is heb je een groter probleem.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl