2
Jammer dat het zo'n standaard mijnwinkel-shop is..

En ik snap de plaatjes/links op de startpagina en sommige andere pagina's niet helemaal. Als mensen er op klikken zijn ze meteen bij je winkel weg en je maakt gebruik van plaatjes die niet door jezelf beheerd worden. Je hebt dus ook geen zekerheid er niet een grapjas een keer een sexplaatje oid van maakt of de afbeelding niet meer beschikbaar is.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

3
Ik moet zeggen dat ik het er wel aantrekkelijk vind uitzien. Het is lekker voor het oog, de eenvoud, de informatie is voldoende, mooie onderverdeling (menu aan de rechterkant). Ik zou er zeker een bestelling plaatsen als ik op zoek zou zijn naar dit soort producten. Het ziet er gewoon compleet uit, linkje klantenservice erbij en duidelijk in het zicht, prijsinformatie. Ik ben geen expert natuurlijk, eerder een beginner, maar ik vind het er goed uitzien. Succes. Verkoop je al wat? Hoe zijn uw rankings in Google?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

4
A. Loomans schreef:Jammer dat het zo'n standaard mijnwinkel-shop is..

En ik snap de plaatjes/links op de startpagina en sommige andere pagina's niet helemaal. Als mensen er op klikken zijn ze meteen bij je winkel weg en je maakt gebruik van plaatjes die niet door jezelf beheerd worden. Je hebt dus ook geen zekerheid er niet een grapjas een keer een sexplaatje oid van maakt of de afbeelding niet meer beschikbaar is.
Weinig aan toe te voegen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik heb zelf een enorme hekel aan lange lappen tekst (dat zou ik bewaren voor een speciale pagina met 'over ons' of 'waar staan we voor'. Op de beginpagina zou ik heel kort samenvatten wat je aanbiedt.
Daarnaast vind ik het gespeel met vet-cursief-veténcursief erg storend. Bij mij komt dat niet professioneel over.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: Graag tips om mijn webwinkel te verbeteren

6
Beste Suzanne,

Vind het helemaal geen onaardige webshop hoor! Er valt ook veel te lezen, erg informatief allemaal. Ik ging meteen voor de kaneelwierook en de vanille parfum. De enige pech die ik had was dat uitgerekend op dit moment de iDeal van de ING eruit ligt. Toen koos ik maar voor "overmaken" maar die springt nu steeds terug naar iDeal en nu zit ik vast. Lijkt me niet direct een alarmerend probleem, want zo vaak ligt iDeal er nu ook weer niet uit.

De scheiding tussen de informatieve pagina's en de winkelpagina's vond ik wat ondoorzichtig. Misschien is daar een betere scheiding tussen te maken.

Bedenk ook wel dat 3 maanden nog maar heel kort is. De domeinnaam vind ik wel wat lang en moeilijk te onthouden. Stel je bedenkt iets korters, als eqaroma.nl (?) of aromador.nl (?) en dan ook stickers met die www naam op je flesjes plakken. Als iemand dat dan als kadootje krijgt, en het flesje is leeg, weten ze waar ze voor nieuwe aanvulling moeten zijn. Misschien is het een idee om visitekaartjes (gratis bij vistaprint) te drukken, met je www naam en doe je een druppeltje aroma op, en uitdelen op een markt of iets dergelijks.

Ik heb niet het gevoel dat er fundamenteel iets mis is met je site. Het draait er nu om dat je bekendheid krijgt. Dus kleine stickertjes op je flesjes met je naam, en flyeren of die visitekaartjes.

Veel succes,
Frank

7
Beste Susana,
Ik vind jouw webwinkel heel interesant en met veel informatie.

Groetjes
Yuliett

8
Misschien moet je je categorieën onderbrengen in subcategorieën, het staat nu allemaal een beetje door elkaar. Dus bijvoorbeel | producten | uitleg | recepten etc.

MACA

10
Beste Susana,

Ik ving erg mooie jouw nieuwe loggo!

Ik wil je iets vragen, ik wil MACA verkopen, ik weet dat je natural producten verkoopt?
Het is een verguningen nodig om MACA te verkopen?

Saludos
Tu amiga Yuli