Diverse Dropshippers Gezocht

1
Ik zoek diverse telefonie (en telefonie accessoire) dropshipper, mijn voorkeur gaat uit naar dropshippers in de Benelux of max. Europa. Ik hoef geen reclame reacties waar mensen mij een dropship lijst aanbieden of dat mensen mij naar een website toe sturen waar op staat dat je moet betalen (voor de zelfde lijst).

P.s. Ik heb maar even een nieuwe topic geopend aangezien er overal nepen slechten (betaalde) dropship lijsten worden aangeboden en er wordt nergens nu even goed verteld waar je goede en kwalitatieve dropshippers kan vinden.

Re: Diverse Dropshippers Gezocht

2
Als ik eerlijk moet zijn zou ik voor gewoon een eigen voorraad kiezen i.p.v dropshipping.

Ik zit in een soort gelijke branch en heb voorraad in huis. Klanten verwachten dat je snel kunt leveren en willen niet 1 a 2 weken wachten op hun bestelde artikelen.
Investeer liever een paar honderd euro zodat je tevreden klanten hebt.
Ga je toch voor dropshipping zoek dan een dropshipper in nederland of belgie, dan valt de levertijd enigzins nog mee.
Hopelijk kan je hier wat mee.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: Diverse Dropshippers Gezocht

3
Inderdaad daar dacht ik ook aan maar in het begin wil ik toch producten leveren via dropshipping.
mirellatreffers schreef:Als ik eerlijk moet zijn zou ik voor gewoon een eigen voorraad kiezen i.p.v dropshipping.

Ik zit in een soort gelijke branch en heb voorraad in huis. Klanten verwachten dat je snel kunt leveren en willen niet 1 a 2 weken wachten op hun bestelde artikelen.
Investeer liever een paar honderd euro  zodat je tevreden klanten hebt.
Ga je toch voor dropshipping zoek dan een dropshipper in nederland of belgie, dan valt de levertijd enigzins nog mee.
Hopelijk kan je hier wat mee.