Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

6
Hallo,

Eerste indruk is prima. Ik scroll even naar beneden en lees:
'Heeft u een een vraag over een iPhone of iPad hoesje kunt u ons mailen.....'
Wel makkelijk als daar meteen een mailadres staat, of even het woordje mailen voorzien van een hyperlink.

'Aaanbiedingen iPhone 4 hoesjes' <- staat slordig, zeker binnen zoiets belangrijks als je menu.

Af en toe gebruik je in zinnen zowel Engels als Nederlands, persoonlijk vind ik dit niet prettig lezen.

Je blog bestaat uit een aantal zinnen met wat nieuwsfeitjes, ik zou dit eerder 'nieuws' noemen. Van een blog verwacht ik toch wel een leuk (langer) verhaal.

Zet hier nog maar even een spatie tussen en een punt: Nederlandse bankInternetbankieren (staat bij betalingsmogelijkheden)
Bij contact staat geen telefoonnummer, kunnen klanten je niet bellen?
Wel weer leuk dat je een brief kunt schrijven :) Heeft iemand dit al gedaan? (gewoon nieuwsgierig)

Dit is wat ik tot zover ben tegengekomen, succes!

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

8
amoebe schreef:Hallo,

Eerste indruk is prima. Ik scroll even naar beneden en lees:
'Heeft u een een vraag over een iPhone of iPad hoesje kunt u ons mailen.....'
Wel makkelijk als daar meteen een mailadres staat, of even het woordje mailen voorzien van een hyperlink.

'Aaanbiedingen iPhone 4 hoesjes' <- staat slordig, zeker binnen zoiets belangrijks als je menu.

Af en toe gebruik je in zinnen zowel Engels als Nederlands, persoonlijk vind ik dit niet prettig lezen.

Je blog bestaat uit een aantal zinnen met wat nieuwsfeitjes, ik zou dit eerder 'nieuws' noemen. Van een blog verwacht ik toch wel een leuk (langer) verhaal.

Zet hier nog maar even een spatie tussen en een punt: Nederlandse bankInternetbankieren (staat bij betalingsmogelijkheden)
Bij contact staat geen telefoonnummer, kunnen klanten je niet bellen?
Wel weer leuk dat je een brief kunt schrijven :) Heeft iemand dit al gedaan? (gewoon nieuwsgierig)

Dit is wat ik tot zover ben tegengekomen, succes!


Ik heb gelijk wat aangepast op de website, bedankt voor je reactie.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

9
Interfoods.nl schreef:Je kan nog weleens problemen krijgen met het merk "apple" in jullie domeinnaam.
Ik kan me voorstellen dat Apple haar naam niet zo maar door iedereen laat gebruiken.
Ik verwacht wel dat ze een blafbrief krijgen van Apple... maar meer als blaffen kunnen ze niet aangezien er alleen hoesjes voor Apple producten verkocht worden. Zodra er ook een hoesje in het assortiment komt voor een ander toestel dan hebben ze een probleem.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

10
eentje schreef:
Interfoods.nl schreef:Je kan nog weleens problemen krijgen met het merk "apple" in jullie domeinnaam.
Ik kan me voorstellen dat Apple haar naam niet zo maar door iedereen laat gebruiken.
Ik verwacht wel dat ze een blafbrief krijgen van Apple... maar meer als blaffen kunnen ze niet aangezien er alleen hoesjes voor Apple producten verkocht worden. Zodra er ook een hoesje in het assortiment komt voor een ander toestel dan hebben ze een probleem.


We hebben daar natuurlijk wel eerst even voor geiinformeerd, en idd kunnen ze daar niets mee.
We hebben een aantal voorwaarden waar we aan moeten doen en idd bepaalde merken of de iPhone etcc zelf mogen we nooit zonder hun toestemming gaan verkopen.

Daar is deze webwinkel ook helemaal niet voor bedoeld.
Wees gerust iedereen . wij verkopen alleen hoesjes voor deze artikelen , niet de artikelen zelf.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

15
mirellatreffers schreef:
Mia schreef:ik kan jullie site ook niet echt terugvinden op de keurmerk site...

Vind de site er verder mooi uitzien

Nee idd dat klopt, ga er meteen even achteraan.
Je betaald er wel voor.
bedankt.
Deze uitspraak is niet juist. Ik heb via een bron bij het Webshop Keurmerk vernomen dat u NIET bent aangesloten.

U bent zelfs enkele dagen voor bovenstaande post verzocht het keurmerk van de website te verwijderen omdat u niet bent aangesloten. Dit is nu ongeveer een maand geleden. U zal vandaag of morgen een tweede verzoek ontvangen het keurmerk te verwijderen.

Ik zou iedereen afraden iets bij deze winkel te bestellen. Zodra er grommeld wordt met keurmerken is wat mij betreft al het vertrouwen verdwenen.

--mod edit--
Keurmerk staat niet meer op de site dus ook geen gerommel meer.
Site voldoet verder aan de wettelijke eisen, dus geen reden tot paniek.
--mod edit--

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

17
Er is genoeg gezegd over het keurmerk dus richt ik me even op andere zaken.

Logo en uitstraling
De website heeft geen Apple uitstraling. Waarom een logo in de vorm van een oude mobiele telefoon. Ik wist niet dat bij een iPhone de antenne opvallend naar boven steekt. Zorg dat je ook met je logo bij Apple aansluit. Met de producten die je verkoopt, Apple accessoires, is de webshop op de Apple gebruikers gericht. Apple gebruikers verwachten ook op site's die Apple producten verkopen een look 'n feel die bij Apple aansluit. Zorg er dan ook voor dat je die look 'n feel op je site toont.

Navigatie
Navigatie kolom is te druk en niet overzichtelijk. Zorg dat je bezoeker direct ziet en weet waar hij op de site is. Dus zorg voor een duidelijk en eenvoudig overzicht. Vergeet de breadcrumb ook niet zodat de bezoeker weet hoe diep hij in de categorie structuur zit. Italic leest slecht, niet gebruiken dus.

Homepage
Zet je aanbiedingen bovenaan. daar trek je de bezoeker mee", dat doe je niet met je teksten onder het kopje "Goedkope IPhone hoesjes | IPhone Hoesje". Haal meteen ook "De mooiste cases en hoesjes" banner weg. Deze twee onderdelen zorgen er enkel voor dat je bezoeker moet scrollen en meer moeite moet doen om bij hetgeen waarvoor hij komt, de cases en hoesjes, te geraken.

Vergeet niet je homepage is vaak de meest bezochte pagina van je site zorg dat je daar meteen de aandacht van je bezoeker op je aanbiedingen en best lopende producten vestigt. Zorg ervoor dat de aanbiedingen meteen duidelijk weergeven wat je verkoopt. Dan heb je geen uitvoerige uitleg nodig. Daarnaast mensen kijken liever naar plaatjes dan naar uitgebreide reclame teksten.

Kleuren
Wederom een fout die ik veel beginnende webshop eigenaren zie maken. Zorg dat je Call-to-Action, je winkelwagen icon, je afreken button opvalt. Zelfs Apple gebruikt daar een kleurtje.

Prijzen in het rood. Opvallend, echter rood is een alarm kleur, niet gebruiken dus.

Winkelwagen
Internetters verwachten het winkelwagentje rechtboven te zien niet links onder in de navigatie-kolom. Daarmee verlies je conversie.

losse op- en aanmerkingen
Algemene voorwaarden - Bedenktijd? Prima,maar hoeveel dagen is dat? Moet de bezoeker dat uitzoeken? Zo staan er nog enkele onduidelijkheden in de Algemene voorwaarden. Klachtenregeling? Waar staat die? etc.

Merken display. Leuk maar wat voegt het toe? SEO? Nee, aangezien de logo's niet zijn getagt. Bezoekers? reageren nauwelijks op een static plaatje met diverse merken. Niet klikbaar, niet interactief. Werkt niet conversie verhogend, heeft derhalve geen enkele toegevoegde waarde.
http://ecompro.nl/
http://ecomblog.nl/

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

18
Rudy schreef: Ik zou iedereen afraden iets bij deze winkel te bestellen. Zodra er grommeld wordt met keurmerken is wat mij betreft al het vertrouwen verdwenen.

--mod edit--
Keurmerk staat niet meer op de site dus ook geen gerommel meer.
Site voldoet verder aan de wettelijke eisen, dus geen reden tot paniek.
--mod edit--
Nu het keurmerk weg is neem ik mijn uitspraak terug wat betreft de betrouwbaarheid. De website voldoet aan de regelgeving, en nu het logo is verwijderd gaat er niets meer fout. Het stoorde mij wel dat er onduidelijk over gedaan werd in eerste instantie. Vandaar mijn "strenge" reactie. Het gaat u goed.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

20
Er is iets mis met die otterbox defender cases.

Of ze zijn namaak of ze zijn een oude versie welke je voor een habbekrats op de kop hebt getikt. Maar een case die een adviesprijs heeft van boven de 40 euro aanbieden voor 10 euro wekt natuurlijk verdenkingen.

Samen met dat eerder probleem over het voeren van een logo waar je niet bent aangesloten komt niet erg betrouwbaar over naar mijn inziens.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

22
eentje schreef:
Samen met dat eerder probleem over het voeren van een logo waar je niet bent aangesloten komt niet erg betrouwbaar over naar mijn inziens.
Jammer zo'n opmerking.
Verklaar je nader?

Als je al begint met je consumenten voor te liegen door een logo te voeren waar je niet bent aangesloten dan is dat samen met andere onduidelijkheden op de website (namaak artikelen waarbij je voordoet dat ze van het originele merk zijn) niet zeer betrouwbaar. Dat je na een aantal meldingen van het keurmerk toch besluit het logo van je site te halen, doet niets af aan het feit dat je plots wel betrouwbaar zou zijn.

Jij ziet een leuk merk artikel op de website, denkt dit is goedkoop dus ik bestel het hier.
Omdat ze aangaven aangesloten te zijn bij een professioneel keurmerk, ga je er van uit dat het allemaal goed komt. Niets is minder waar, het blijkt een nep artikel te zijn en je bent voorgelogen. Hoe kan je dat toch betrouwbaar vinden? En begin dan niet over eventuele aftersales die dat goed kunnen praten. Feit blijft dat er te veel is om voor mij als consument de webwinkel als betrouwbaar te bestempelen.

Uiteraard probeer ik tips te geven zodat de webshop betrouwbaarder over kan komen (voor mij).

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

23
Het keurmerk word niet meer gevoerd, dat is punt 1 (als nieuwe klant weet je het niet eens dat er een keurmerk geweest is)

Punt 2 is dat je heel snel conclusies trekt jij weet niet of het namaak is en wellicht ben jij als concurrent alleen maar jaloers dat zij een goedkope (faillissements)partij op de kop hebben kunnen tikken of de producten op een andere manier goedkoper kunnen inkopen of dat het een lokkertje is naar de site en het verlies voor lief word genomen.

Punt 3: in jou site zitten ook nog fouten... ben jij dan ook onbetrouwbaar? in mijn sites zal gerust ook een fout zitten maakt mij dat onbetrouwbaar? of alleen menselijk?

Daarom vind ik het jammer.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

24
Ik sluit mij bij eentje aan. Iedereen maakt wel eens fouten, is te haastig met het implementeren van een logo, etc.

Punt 4 Consument of concullega?
Feit blijft dat er te veel is om voor mij als consument de webwinkel als betrouwbaar te bestempelen.
versus
------------------------------------------------------------
We zitten hier het forum om elkaar te helpen en niet om elkaar te beconcurreren. Dus svp terug naar het beoordelen van de site zoals deze nu is, zonder logo.
http://ecompro.nl/
http://ecomblog.nl/

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

25
eCom Pro schreef:Ik sluit mij bij eentje aan. Iedereen maakt wel eens fouten, is te haastig met het implementeren van een logo, etc.

Punt 4 Consument of concullega?
Feit blijft dat er te veel is om voor mij als consument de webwinkel als betrouwbaar te bestempelen.
versus
------------------------------------------------------------
We zitten hier het forum om elkaar te helpen en niet om elkaar te beconcurreren. Dus svp terug naar het beoordelen van de site zoals deze nu is, zonder logo.
Wat vind je niet duidelijk aan mijn post dan?

Overigens had ik eentje allang een pm gestuurd omdat ik dit topic niet geschikt vond voor deze discussie. Maar blijkbaar moest er toch nog een reactie van jouw kant uit komen.

Welke reactie ik overigens niet begrijp, want ik dacht toch duidelijk aan te geven dat ik als consument reageer. Dat ik een webwinkel heb heeft er niets mee te maken, laat staan concurrent ben (ts verkoopt geen iPad 3 spullen)


Ik geloof dat ik voor iedereen kan spreken dat een artikel van 50€ adviesprijs, verkocht wordt voor 10€ onbetrouwbaar over komt. Dat zou mijn eerste gedachte als consument in ieder geval zijn. Mijn tip aan ts om dit duidelijker over te brengen zodat het ook betrouwbaarder over komt. Volgens mij een hele waardevolle tip!

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

26
Ik wil hier toch even op reageren. Aangezien sommige mensen niet helemaal kunnen lezen zijn dit helemaal geen otterbox artikelen. Staat ook nergens bij hoor dus waar je dit vandaan haalt mag joost weten.
Er wordt geen merk otterbox verkocht door ons.
In het vervolg eerst beter lezen voor je dit soort opmerkingen plaatst aub!
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

27
Verder is het keurmerk verwijderd, deze hadden we namelijk al in laten bouwen. Maar ook wij maken fouten en wisten niet dat dit nog niet van te voren mocht.
Ten tweede is dit een forum om tips te geven niet om iemand geheel af te kraken, op info die ook nog niet eens correct is.
Ik ben eht zeker met eentje eens. Heel jammer dit.
Juist door tips kan ik een hoop verbeteren aan mijn website. Aan 1 persoon hier op dit forum heb ik dan ook hele goede tips gekregen, zoals het hoort.

Dus graag van nu af aan serieuze tips !
anders kunnen we beter deze topic stoppen!
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: [applecases.nl] Nieuwe opzet in iPhone en iPad hoesjes

28
Als ik verkeerd had gekeken bied ik uiteraard mijn excuses aan.

Mijn browser geschiedenis bewijst dat er wel degelijk otterbox op jouw website heeft gestaan (vandaag nog):
Afbeelding

Zoals je ziet heb ik om 14:15 nog een pagina op je site bezocht van een product met het merk otterbox. Uiteraard is deze nu niet meer zichtbaar, want deze heb jij gewijzigd om te laten blijken dat ik onjuist was.

Idem dito voor het keurmerk. Achteraf schijnheilig doen maar toch er bewust van zijn dat je de regels overtreed. Ik ben het met je eens dit topic te sluiten, aan oplichters zouden wij geen feedback moeten geven.