Hallo,
Eerste indruk is prima. Ik scroll even naar beneden en lees:
'Heeft u een een vraag over een iPhone of iPad hoesje kunt u ons mailen.....'
Wel makkelijk als daar meteen een mailadres staat, of even het woordje mailen voorzien van een hyperlink.
'Aaanbiedingen iPhone 4 hoesjes' <- staat slordig, zeker binnen zoiets belangrijks als je menu.
Af en toe gebruik je in zinnen zowel Engels als Nederlands, persoonlijk vind ik dit niet prettig lezen.
Je blog bestaat uit een aantal zinnen met wat nieuwsfeitjes, ik zou dit eerder 'nieuws' noemen. Van een blog verwacht ik toch wel een leuk (langer) verhaal.
Zet hier nog maar even een spatie tussen en een punt: Nederlandse bankInternetbankieren (staat bij betalingsmogelijkheden)
Bij contact staat geen telefoonnummer, kunnen klanten je niet bellen?
Wel weer leuk dat je een brief kunt schrijven
Heeft iemand dit al gedaan? (gewoon nieuwsgierig)
Dit is wat ik tot zover ben tegengekomen, succes!